gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEkim 13, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoAnya Hindmarch iki yıl önce "I'm not a plastic bag" sloganını bez bir çantaya yazmıştı. Yeşil hayat için tasarımını da doğallaştıran tasarımcının plastik PVC'den yapılma Target koleksiyonu "Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu" dedirtiyor.


Bu arada $49 civarlarında satılan plastik çantaların bir kısmı gerçekten çok hoş. Target'ta bu hoşluk tükendiği için ebay piyasasında fiyatlar ikiye katlamış durumda.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenHa ha haaaa ! Para sen nelere kadirsin !!!

<$BlogCommen12:52 ÖÖlogCommen  Blogger MODA CADISI

<$BlogCommenZaten I am not a plastic bag in üretim aşaması, olay olup esas fiyatının bilmem kaç katına çıkması,insanların onu yapılış amacı dışında kullanması .. vs ile ilgili de bir sürü dedikodu ayyuka çıkmıştı ama kadın tanındı mı, tanındı :)Söylemesi ayıp ben aldım bunlardan, ilkini ve siyah clucth olanı, gelince göreceğiz bakalım kalite nasıl,bir de o tokasında Anya Hindmarch for Target yazıyormuş doğal olarak, yazının büyüklüğü ve kalite ile doğru orantılı olarak kullanıp kullanmayacağıma karar vereceğim, clutch olanını çok büyük ihtimalle kullanırım diye düşünüyorum, neyse ki ucuzlar :)

<$BlogCommen10:16 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenben de 2. krem ve yine o tarzin lacivertini begendim. ancak cok plastik durur ve kokar kaygim var. moda cadisi sen mallari alinca yorumu yap bize olur mu? clutch'i bence de kullanirsin.

.melis

<$BlogCommen1:24 ÖSlogCommen  Blogger MODA CADISI

<$BlogCommenÇantalar geldi, hatta geçen kış arkadasımı sıralara sokturup,yağmurlarda bekletip, helak olmasına sebep olduğum I'm not a plastic bag'de bonus olarak, hiç hesapta yokken geldi :) 20 usd için ve tabiki sentetik olmasına rağmen çantaların kalitesi iyi denebilir, öyle dusunduğumuz gibi bir koku yok :)) Dediğim gibi siyah medium tote ve siyah patent clutch sipariş vermiştim, tote benim genel kullandığım çantalardan ufak ama for target yazısı çok küçük, sık olmasa da kullanırım gibi, clutch olan tip olarak daha hoş ama for target yazısı daha büyük, düşündüğüm gibi onu daha çok kullanacağım kesin :)

<$BlogCommen12:57 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili moda cadisi,

bizi aydinlattigin icin saol.

target artik arzu nesnesi naislsa..logosu dev de olsa uzulmemek lazım. alexander mcqueen de tasarlayacakmis..ailemizin markasi yasasin target :))
.melis

<$BlogCommen1:47 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>