gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeHaziran 01, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo


Yine Gilt.com'da olmasaydı göremeyecektim, bilemeyecektim. (Gilt'te bugünün markalarından biri)
NOOKA saat markası, hakikaten farklılık arayanlar için yaratılmış.
Masum saat yönünde hareket eden saatler yerine NOOKA'da hesap kitap yöntemi var.
Çubuklar noktalar saati, alt satır ise dakikaları gösteriyor. Ya da saat dijital rakam ile yazılıyor, alt bardan dakika bulunuyor.
Değişiklik arayanlara.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger seda

<$BlogCommennooka'nın 2 sene önce beymen nişantaşı ve beymen istinye parkta sınırlı sayıda satışı başlamıştı, ben de bazı mıdellerini çok beğeniyorum ondan hatırladım:)

tam erkek arkadaşıma almalık!

<$BlogCommen9:55 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>