gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 04, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoZara'nın kış sezonu harika.
Moda Haftaları'nda öne çıkan "hacim" trendini özenli uygulamışlar.


Zara.com'a baktığınızda SPY City başlığında, New York, Paris, Tokyo, Madrid'den sonra İstanbul süprizi sizi bekliyor.

Zara'cıların İstanbul'da önerdikleri yerler şöyle sıralanıyor:
Balıkçı Sabahattin: Her yerde önerilen Sabahattin'den bir tek ben haz alamıyorum.

Boğazda bir gezi: Yapılması şart.
5. Kat: Eskimiyor hala.
Sofa: Kararsızım.
İstanbul Modern: İstanbul'un modern yüzü gerçekten de.
Babylon: Gidilmesi şart.
Abdulla: Kapalıçarşıda turistlerin bayılabileceği bir dükkan.
Kapalıçarşı: Gidilmesi şart.
Kybele Otel: Tanımam bilmem.
İstanbul gerçekten bu aralar çok heyecan verici. Özellikle birbirine çok çok benzeyen Avrupa şehirlerinden sonra "farklı" geliyor.
Zaracılara ekleyeceğim öneriler ise şöyle olur;
Asmalımescit- Galata tarafı.
360 restoran
Ortaköy House Cafe
Balat tarafları

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Anonymous Fashistanbuller

<$BlogCommenAyak bileğimi kırıp sahalardan (mağazalar yani) uzak kaldığımdan beri yeni sezon haberleri beni delirtiyor :) Ama bu haberler ve dergiler olmasa ben nerden ne bileceğim? Evden çıkamadığımı düşünürsek!

Her neyse. Melis'çim, Sabahattin konusunda kesinlikle katılıyorum. Hiç haz etmediğim, yemeklerini de beğenmediğim bir yerdir. Balıkçı istiyorlarsa Kireçburnu'na uzanılması gerek. Hatta Uzunya :) Ama illa o taraflarda bir yer olacaksa Armada Otel'i tek geçmeleri lazımdı.

360 dışındaki önerilerine de katılıyorum. Ama 360'a katılamam. İlk günlerinin kalitesi biteli uzun zaman oldu. Servis berbat, ortam nanay.

<$BlogCommen1:15 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommençok geçmiş olsun.

acil şifalar

indirim bitmeden ayaklanırsın umarim.

360 a uzun zamandir gitmedim. dikkate alicam soylediklerini
sevgiler
.melis

<$BlogCommen12:47 ÖÖlogCommen  Blogger sitereport

<$BlogCommenI love Sabahattin! Mel, midyeli pilavını ben bir yedireyim de sana...
Hele mangalların üstüne atılan portakallardan ortama mis gibi portakal kokusu yayılır ya, onun da hastasıyım.

<$BlogCommen9:44 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>