gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 22, 2006logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoKate Moss yine gündemde. Hem Topshop için bir koleksiyon yapacağı açıklandı.(2007 Nisan'da bu çalışma dükkanlarda yerini alacakmış.) Hem de -eğer stil ikonu olursanız, herşeyi yüzünüzden gülücükler eksik olmadan gerine gerine üstelik de Londra Moda Haftasını izlemeye giderken giyebilirsinizi- kanıtladı. İşte bu da Kate istediğimi giyerim Moss farkıdır.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Blogger deryik

<$BlogCommensevinç içinde okudum ve lakin den haag'da topshop yok :( istanbul'a gittiğimde artık...

<$BlogCommen12:50 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenMadrid Pasarela de Cibelesten bahsetmelisin... cok olay oluyor Avrupada. 34 beden mankenler giremedi diye yer yerinden oynadi bu yil.

<$BlogCommen9:55 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenzeynep kaleli, modatrendenin'den once davranip bize bir lokma haber vermissiniz. Madrid'de iseniz sayet bize baska haberler versenize oradan. vitrinlerdeki renkler nedir,insanlar ne giyiyor? taytlar soylendigi kadar her yani sardi mi? zara ne yapiyor?lefties nasıl?
sevgiler
melis

<$BlogCommen1:53 ÖSlogCommen  Blogger gogo

<$BlogCommenTopshop'un Kate Moss'la çalışacağını açıkladıktan sonra bütün tasarımcılarının istifa ettiği dedikodusu geldi kulağıma. Ayrıca Kate Moss da tek bir şey tasarlayacakmış, bizim Hülya Avşar modeli gibi yani... Bilemiyorum artık

<$BlogCommen11:55 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili gogo,
istifa konusunda haklisin.
tasarim konusunda benim duydugum da su:
Katy England Another dergisinin kreatif direktörü Kate Moss'un cok yakin arkadasi olarak koleksiyonu hazirlayacakmis.(McQueen'in de tasarimlarina bulasmis bir insan)
Tek parcalik oldugunu zannetmiyorum.
sevgiler
.melis

<$BlogCommen9:49 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenaman tanrım! deryik ve z.kaleli, ikiniz alakasız iki insansınız ve ben ikinizi de tanıyorum!!!

<$BlogCommen8:12 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>