gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 27, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoİstanbul'un sokak simiti meşhurdur. Şimdi de sokak modası.
hem
http://istanbulsokakstili.blogspot.com/

hem de http://www.modaturkiye.com/tr/sokak-trendleri/photo.php

Bu arada biri bu kızın yüzünü değerlendirebilir mi?(tabii isterse)? Ne kadar orijinal bir yüzü var.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenistanbulsokakstili 2 hafta once cuma gunu bir parti vermisti. sayfayi gordugumde appreciate etme adina bir mail atmistim.
sayfanin arkasindaki kisiler cok tatli.
bayildim. bayildim. bizim de sartorialiste benzer bir sitemiz olsun istiodum hep.
sonra boyle partiler olsun. performansli, muzikli, defileli. oh oh.
fashion people of Turkey, unite!

:)

piraye kirisci.

<$BlogCommen1:11 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenpirayecim valla iyi isler yapilmaya baslandi diyebilir miyiz acaba?
;)
.melis

<$BlogCommen11:09 ÖSlogCommen  Blogger Aslı

<$BlogCommenİstanbul sokak çekimlerini yıllar önce ilk WGSN de görmüştüm çok hoşuma gitmişti, bu da çok hoş.

<$BlogCommen8:47 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommençok güzel çekimler gerçektende.keşke bende bu çekimlerde yer alabilsem :)
bu arada kızın yüzü çok orjinal bencede.gayet fotojenik.
tuba ç.

<$BlogCommen9:54 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommençekilen resimler süper.hepsiçok profosyonel duruyor..hele o kıza bayıldım!!!

<$BlogCommen11:52 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>