gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 05, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoLokal kalmadık glokal olduk. Kim nerede nasıl en merak ettiğimiz soru kalıpları. Hazır dünyayı kaynatan diziler Lost ve Heroes'da da kadronun saf kan Amerikalı olmayışını kutluyor, dünya vatandaşlarına buyur ediyorken, gel de kaynaşma. Kaynaştığını merak etme. Merak ettiğine bakma.
Vaziyetin haline dünya sokakları yetişiyor:
Meksika: 6 puan


Barcelona: 8 puan


San Francisco: 9 puan


Ukrayna: 6 puan (lisandan kırdım puanı)


Moskova: 7puan (lisandan kırdım puanı)

devam edecek...

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Blogger Aslı

<$BlogCommenLisandan puan kırmasaydın Ukrayna iyimiş, Barcelona da öyle.

Aşağıda Oscar gecesi ile yazdıklarına çok güldüm. Gucci takımlar ona yakışıyor, yanında De rossi varken kimsenin ona ne giydiğini soracağını sanmıyordum zaten.

Bu arada Lost'da izlemediğim sezonu bitirmeye çalışırken, Heroes u kaçırdım, bana biraz çocukça geldi konu itibariyle.

<$BlogCommen9:32 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenizlanda yahu izlandaaaa. izlandadakilerin "too much layered" giyimlerine bayiliyorum. bi tane cirkin ve zevksiz insan ciksin be canim. yok vallahi yok. zaten kucucuk nufuslu bir yer. hepsi de super. ehe. izlandaya tasinacagim ben karar verdim.

piraye kirisci.

<$BlogCommen1:26 ÖSlogCommen  Blogger Sebnem

<$BlogCommenSAINT TROPEZ'İ ES GEÇMEMEK LAZIM...60LIK BOTOXLU ŞIK ABLALAR VE...20LİK HAYAT EŞLERİ...FOTOLAR SÜPPER...WGS.COM'DA ÇIKINCA GÖNDERİRİM SANA...STREET STYLE BAYILIYORUM..EN GARİBİ DE İRLANDALILAR...HELE ÇİNLİLER...ZUZAYLI....

<$BlogCommen4:05 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensebnem,
wgsn mi yazdin da ekran yedi mi acaba? hayir denmez o kaynaga .yerel irlandalilari koylerinde ziyaret edip cay icmisligim yok, lakin dublindekiler gayet normal avrupaliydi 4 yil evveli.yeni cinyalilari bi arastiriyim bakiyim..
piraye,
donmayasin orda gozunu seviyim. sen gel burda kat kat giyin bagirimiza basariz merak etme. bencede kuzeyliler cok guzel insanlar bu arada.
björk memleti diye mi ozel ihtimam var sende?
asli,
en deliye en yuksek popstar jurisi gibi oy verme istegindeydim.o yuzden san fran siyrildi aradan. yoksa tabiiki digerleri de iyi.
hatta manila bile vardi bi listede. bence o da degisik hic diilse..
Lost benim kalbimde tahtini kurdu..valla ben cok severim gizli gucler meselelerini kurgu ve sanaryoda cok iyi heroesda 6. bolumdeyim..simdi 2. favorim oldu.siddetle tavsiye ederim.konu tek cumleyle anlatilinca masal olmus. bi seyret sonra notunu ver bence. yoksa baska israr etmiycem.

sevgiler hepinize,
.melis

<$BlogCommen2:21 ÖÖlogCommen  Blogger gogo

<$BlogCommenBu yorum yazar tarafından silindi.

<$BlogCommen1:35 ÖSlogCommen  Blogger gogo

<$BlogCommenMoskova'ya Rus olduğu ve en azından giyinebildiği için tam puan verseydin keşke...:))) Ruslar çok kötü giyiniyor...

<$BlogCommen1:37 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>