gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 01, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoVix'in yeni kestirdiği bu saçları harika olmuş.
Kısa saç modeli arayanlara duyuru olmuş olsun, keza yersiz yere Vix'i şişirmenin alemi yok.


Süper kotu Superfine.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger Mademoiselle

<$BlogCommenBende cok begendim bu sac modelini. Cok modern, onler uzun, arkalar kisa...Herseyiyle dort dortluk...Sence oval-yuvarlak bir yuze nasil olur bu sac modeli?.

<$BlogCommen3:14 ÖÖlogCommen  Blogger Çilekli Pasta

<$BlogCommenBen bu modeli kestireli çok oldu :)
Kullanımı da çok rahat
tavsiye ederim.

<$BlogCommen7:27 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbencede cok cok modern bir gorunum.
kullanimi da kesin rahattir.

benim kisa sacta tek cekincem gidi. yuzunu gormeden gerci yorum yapmak guc ancak, bence key-point gidi burda. yoksa eger yuru derim..biraz yanakliysan bile onden sarkanlar kapatir mesela.

ayrica higlightlar cok guzel durmus.. bir gun boyle kestirirsem bende kesin highlight attiririm. havasindan gecilmiyo cunku.

bir de ben bu kadar kisa sacta hep pantolon seviyorum kizlar aklinizda bulunsun.
cunku dar kesimli bir pantolonla silueti cok zayiflatiyor kisa sac ve ultra modern kendine guvenli..
.melis

<$BlogCommen10:34 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>