gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 27, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBu yaz renkli kotlar geliyor.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Blogger bembi

<$BlogCommengelsin, eğlenceli olur :) yüksek bel de geri dönüyorumuş :/

<$BlogCommen12:27 ÖÖlogCommen  Blogger Sebnem

<$BlogCommenayyy..benim cocukluğum geri gelmiş... bir ara levis in çok vardı hatırlarım..ama o zamanlar çok zayıf olduğumdan giyemiyordum..şimdide beyaz ve laci dışında ki jean dışında diğer renkler çok ciddiyetsiz geliyor..

<$BlogCommen10:36 ÖÖlogCommen  Blogger Ned Dorsey

<$BlogCommenBir zamanlar sormuştum. "Turuncu kot niye yok" diye. Oranj, portakal rengi...
Var mı yok mu şimdi?
Cevap alamadım henüz.

<$BlogCommen12:21 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommen60 yasima geldigimde herhalde, biz bunlari gormustuk yerine birkac kez gormustuk diycez bu trend isine.
bana mi sormustun ned dorsey niye yok diye ve ben cvp vermediydim?
.melis

<$BlogCommen2:35 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenrenkli kotların çıkmas ı iyi ama birde nede satıldığını söyleser tam süper olacak

<$BlogCommen3:00 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>