gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMayıs 04, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoModa Tasarımcıları Derneğinin düzenlediği Moda Festivali Galata Kulesi ve etrafında 4-5-6 Mayıs'ta. Ben yarın ya da Pazar gitmeyi planlıyorum. Enteresan olabilir. Ürün satışları da olacakmış.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenÜrün satışı azmış, ama çok keyifli olmuş, sen gittin mi?

<$BlogCommen10:30 ÖÖlogCommen  Blogger Sebnem'den

<$BlogCommengidemedim bem:(

<$BlogCommen12:46 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenben gittim kizlar pazar aksamustu.
ilk once standlarda kaliteli urunleri gorunce aklima londra'daki notting hill geldi. ancak tabii ki cok az stand vardi oraya gore. satislar hakkinda bir fikrim yok. ortam guzeldi. muzikler cok iyiydi. alacak bisey bulamadim. ama boyle organizsyonlar olsun destekliyorum.
.melis

<$BlogCommen5:56 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenben cuma gittim ve harika bir etek aldım :)
Üzerimden hiç çıkarasım yok. Bir kaç parça daha bişeyler aldım.
Güzel bir etkinlikti seneye daha büyük bir organizasyon olur belki

Sevgileeer

<$BlogCommen11:03 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>