gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 03, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBirkaç ay önce bilindik bir kozmetikçiye Shiseido lip gloss almaya gittik. Ne istediğini bilen bilinçli müşteri olarak satışçılardan birine aynen isteğimizi ilettik. Shiseido standında kimse olmadığı için, Kanebo standından bir satıcı bu arada üzerimize atladı. Ne istediğimizi sordu. "Shiseido yapışmayan lip gloss" dedik. Satıcı "Kanebo'daki de yapışmıyor çok güzel" diyerek bizi standına çekti. Kanebo'yu sürdü. Tabii ki dudaklar birbirine yapıştı. Vakit kaybetmekle kalmadık, bu bilgisizlik ve antipatik ısrarcılıkla dudaklara o zamk sürülmüş oldu. Sonra Shiseido standına kendimizi attık. Yapışmayan rujumuzu bulduk. Kıza da yapışmamanın ne demek olduğunu uygulamalı gösterdik. "Evet yapışmıyormuş" dedi. Böyle bir ürün varlığından haberdar oldu. Bizi rahat bıraktı. Böylece rujumuza kavuştuk.

Türkiye'deki kozmetik mağazalarında neler eksik:

- Bilinçli satıcı.
- Üzerime atlamayan satıcı.
- Ürünleri tanıyan satıcı.
- Parfümleri ve kozmetikleri kendine ait sanıp, kullanılmasından derin acı duymayan satıcı.
- Standlı markalarda görevli yoksa, diğerlerinin ürüne ait bilgisi.


Shiseido'nun yapışmayan ruju

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Blogger Selin

<$BlogCommenDediklerine aynen katılıyorum.. Türkiye'deki parfümerilerden bir şey almaya korkuyorum.. Zorunda değilsem kesinlikle girmiyorum cunku bakıp almazsam, satış elemanlarının tutumundan dolayı üzerimde bir suçluluk duygusu oluşuyor..
Bu yüzden artık tüm kozmetik alışverişlerimi Strawberry'den yapmaya karar verdim. Strawberry ile ilgili bilgiyi de linkten okuyabilirsiniz.
http://selinzz.blogspot.com/2007/09/strawberrynet.html

<$BlogCommen10:38 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenselincim,
genelde drskinspa.com'dan babor, neostrata gibi urunler kovalarken, skinelite.com'dan ddf alıyorum, ayrica dermaskincare.com'dan dermalogica alısverisi yapiyorum.
en uygun fiyat bunlardi en son arastirmamda.ayrica parfunde duty free'den. yani burdan anca dara dusmussem mac aliyorum. bende bunlari tavsiye ederim.
.melis

<$BlogCommen10:52 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenSiteler süper olmuş, çoğunu bilmiyordum.. Parfümerilerdeki satıcıların fazla ilgisi ve en önemlisi de felaket bilgisizliğinden rahatsız olan büyük bir çoğunluk var. Bu konuda firmalara şikayetlerimizi iletmemiz gerektiğini düşünüyorum. Artık ısrarla bilmediği birşey konusunda iddiada bulunup ukalalık taslayan satıcılardan bıktım. Sephora geliyor, umarım Unitim hayallerimi biraz olsun gerçekleştirir...

<$BlogCommen1:42 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbahar,
sephora aslinda 5 sene evvel falan gelmisti. umraniye carrefour'da acmisti. duydugum en basarisiz marketing. tabiiki is yapmadi orada ve kapatti. umarim bu sefer dogru duzgun yerde acarlar. bende bekliyorum valla, ama satis danismalarini da disardan getirmeleri lazim..yoksa biizmkiler yine parfum koklatmayabilir.
.melis

<$BlogCommen1:54 ÖSlogCommen  Blogger Bianca Dupree

<$BlogCommenBiri bu kızlara standın başına süslenip geçmekten başka görevleri olduğunu da hatırlatmalı.
Ürün satacağım diye müşterinin isteğini görmezden geliyorlar.
"O olmadı bunu verelim!" mantığı hepsinde var.
Dediklerinize aynen katılıyorum.Sanki tester'lar kendilerininmiş gibi rujları bile bir damlacık elinizin üzerine sürerek gösteriyorlar.
Pes vallahi! :)

<$BlogCommen4:08 ÖSlogCommen  Blogger bahar

<$BlogCommenEvet sephora Ümraniye'de vardı biliyorum. Ama o zaman sadece kendi markası Sephora'yı ve burada olan markaları satıyordu.. Şimdi İstinye Park'da açılacak, 15 Eylül'de.. Bu sefer Sephora'da olan diğer markaları da getirmelerini umuyorum.. Gerçi Sephora'nın kendi ürünleri de çok güzel, ama olsun :)

Satış danışmanlarının dediğin gibi yurtdışından gelmesi ya da satış eşlemanlarının çok iyi eğitilmesi gerek..

<$BlogCommen4:59 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>