gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 30, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoObezite kötüdür, obez olmayın. Zayıflık kötüdür, kadidiniz çıkmasın. İkisinin arasını bulmak o kadar mı zor? Dünya zayıflık hastalığına tutulmuşlarla ilgilenip bunun normal olmadığını idda ederken, moda dünyası ürettiği modellerle hala zayıflığa özendiriyor. Kadınlar erkeklere bir kere sorsalar bu kadar zayıflığın matah olmadığını anlayacaklar. Bunlara benzemek bence kimse istemez. Moda dünyası sana sesleniyorum "İnsanları bedenleriyle barışık şekilde olacakları gibi yönlendir. Eğitim şart".
İşte kemik torbaları:
Lily Donaldson ve Olsen biraderler

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Blogger Tuba Çıraklı

<$BlogCommenFelaket gözüktüklerinin farkındalar mı acaba? :)

<$BlogCommen10:57 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmerhaba blogunuz cok guzel, tebrikler. Ayrıca bu hafta sonu hurriyet in ekindeki "moda dunyası bunları konusuyor" başlıklı yazıyı okudunuz mu? Leoparların kışını, pradanın çoraplarını. Bana bir yerlerden tanıdık geldi, Size de geldi mi? Sizin blogunuzdakiler ile hurriyette yayımlananlar aynı resimler ve aynı konu. Acaba Siz hurriyette yazıyorsunuz da ben mi kaçrdım merak ettim. Sevgiler Defne

<$BlogCommen2:41 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenŞimdi okuyunca yanlış anlaşılır gibi geldi düzeltmek istedim. Sizin yazdığınız yazı hurriyetten çok daha önceydi. Hürriyetten alıp, burada kendinizin gibi yayımlamıssınız demiyorum, tam tersini söylüyorum. Hurriyet Sizden kopya çekmiş bence :) Sevgiler Defne.

<$BlogCommen2:45 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili defne,
cok dikkatlisin, belkide konu o kadar acikki cok dikkatli olmaya gerek yok.
bende dun gordum eki..ve bana da aynen sana geldigi gibi geldi. hatta yaniliyor muyum diye 2 kisiye daha sorma ihtiyaci hissettim..
galiba yanilmiyoruz hicbirimiz.
ve bilgine hurriyette yazmiyorum :)

<$BlogCommen6:39 ÖSlogCommen  Blogger Tuba Çıraklı

<$BlogCommenVayy :)
Hürriyet'e bakın hele!
Madem öyle Melis Pekand'a moda editörü olarak yarım sayfa ayırsınlarda insanlar stil ve moda hakkında birşeyler öğrensinler.
Haksız mıyım? :)

<$BlogCommen9:46 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>