gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 26, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBazen A noktasından B noktasına öylesine gitmek anlamsız geliyor. Önemli olan o mesafeyi neyle gittiğimiz.
"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Blogger mayiastray

<$BlogCommenAhhahah bununla gezmek çok eğlenceli olurdu x)

<$BlogCommen10:29 ÖSlogCommen  Anonymous barış atasoy

<$BlogCommenÇok hoş bir stiliniz var, keşke kendinizi moda postları ile sınırlamak zorunda kalmasanız!

<$BlogCommen12:20 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili barış atasoy,
stilimi begendiginize sevindim.
isteyerek yapıyorum bu işi,sınırladigimi dusunmuyorum kendimi. siz ne önerirdiniz ?
.sevgiler
.melis

<$BlogCommen6:45 ÖSlogCommen  Anonymous barış atasoy

<$BlogCommenciddi ciddi hikaye yazmayı düşünmelisiniz, onun dışında günlük gözlemler, vs. bana moda konusunda birkaç yazı okutabiliyorsanız, birçok insana birçok şeyi okutabilirsiniz;)

<$BlogCommen7:10 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommençok teşekkürler motive ettiniz beni. hiç aklımda yok hikaye gibi bir yazı işi, belki bir gün. ancak okuyabildiğinize sevindim.
.melis

<$BlogCommen11:50 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>