gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEkim 02, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Son yıllarda likit sabunun çıkmasıyla sarsılan sabun dünyası kalıp sabunu diriltmek için çok uğraştı. Gerek içine ph dengesi koymakla, gerek değişik renklerle, gerekse farklı biçim ve kokularla bence ihtişamlı bir dönüş yaptırdılar kalıba. Hatta mağaza açtığı caddenin başından yaydığı kokuyla takip edilen LUSH gibi markalar türedi her yerde. Bakınız Suadiye LUSH.

Ancak yukarıdaki zerafeti görünce yazmamazlık edemedim. Bu kibarcıklar gerçek yaprağın kalıbı alınarak üretilmiş. Bir ya da en fazla iki kullanımlık. Evde verilen hoş yemek davetleri için ideal. Ama 20 adet yaprak için $12.50 fiyat biraz yüksek.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Anonymous bahar

<$BlogCommenEskiden de bunun gibi kağıt sabunlar vardı. Yolculuk için fln bir pakette tasarlanmışlardı.

fikir orjinalmiş, şık durmuş.

<$BlogCommen11:38 ÖÖlogCommen  Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenBayılırım ben de Lush'a..Ama benim alerjim var girince hapşırmaktan bir şey alamıyorum.

<$BlogCommen3:34 ÖSlogCommen  Anonymous tuğçe

<$BlogCommensizi pazar günü tv8'de izledim.Sizi kumral hayal etmiştim,yanılmışım.Kızıl saçlarınızla çok hoş görünüyorsunuz...

<$BlogCommen4:40 ÖSlogCommen  Blogger mayiastray

<$BlogCommenEvet, kağıt sabunları ben de hatırlıyorum, gayet hijyeniklerdi. Ama bunlar cidden şahane görünüyor. (:

<$BlogCommen11:42 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommentugcecim,
cok tesekkurler guzel iltifatina.:)


kagit sabunlarla demek herkes bir donem karsilasmis.ama bunlar cok sevimli gercektende.
.melis

<$BlogCommen11:46 ÖSlogCommen  Blogger pelin

<$BlogCommenbunlar muhteşem melis valla...

<$BlogCommen12:06 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>