gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 18, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoEvet. Ama ...'unu çıkartmamak lazım.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo7h4>
Anonymous Morfikirler

<$BlogCommenFArklı düşünemeyenlerin farklı düşündüm demesi gibi bir şey.

<$BlogCommen12:18 ÖSlogCommen  Blogger KelebekNehir

<$BlogCommentamamen görgüsüzlük. Pahalı olmak neden marifet sayılıyor onu da anlamadım.

<$BlogCommen2:17 ÖSlogCommen  Anonymous Fashinn

<$BlogCommenPırlanta ve pahalı mücevheratlar gördükçe aklıma Blood Diamond filmi geliyor ve bunları bize pazarlayanlara, onları taktığımızda sanki birden süper insan olacakmışız havaları estirenlere gıcık oluyorum.

<$BlogCommen9:11 ÖSlogCommen  Anonymous second anonymous

<$BlogCommenewt, blood diamonds filmi her erkek tarafindan pirlantaya aseren mustakbel ese bir kere seyrettirilmeli, uzerine hatta bir de "ne anladin bakalim bu filmden" diye sorulmali, tatminkar cevap alinamazsa farkli limanlara yelken acilmali, ya da sarisinlardan vaz gecilmelidir...

<$BlogCommen9:43 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbende filmden sonra elmastan uzaklasan insanlar gormeye basladim.
yinede kurk gibi mazeretler icin hayvan katliami benim icin zirvedir.

<$BlogCommen4:28 ÖSlogCommen  Blogger dide

<$BlogCommenbu bir akımsa geçmesini diliyorum!

<$BlogCommen5:30 ÖSlogCommen  Anonymous bahar

<$BlogCommençıplak halde hiçbir estetiği olmayan, son derece kaba bu objelerin üstüne taş yapıştıtırlıp değerli gibi görünmesini anlamıyorum.. Olabilir insan taş, pırlanta sevebilir tercih meselesi.. ama herşeyin estetiği makbul, fazlası zararrr

<$BlogCommen2:57 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>