gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 13, 2007logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoHairy-Kate ve Trashley biraderleri kanlı kostümleriyle acaba tanımlayabildiniz mi?


Ayrıca myspace'deki Trollsen biraderler için açılmış bir sayfadaki tanıtım yazısı bugünkü eğlencem oldu. Çekirdek çıtlayarak okunası bir girizgah.

" Hi, we're Hairy Kate and Trashley Trollsen, and like most trolls, we live under a bridge and wait for furry animals to walk by so we can skin them and wear them as hats. Because we're celebrities, we don't have to live by the same rules that ugly people like you do, and if we want to wrap ourselves up in someone else's skin, or drape our bodies in the rotting remains of someone's family, we totally can! And boy, do we ever."
Ciddileşirsek, PETA'nın sayfasına haklı olarak ekledikleri bir de video var. 2 saniyesini zor izledim. Kürkleri için havyanlara yapılanı vahşet olarak bile adlandırmak bu görüntülerde az kalmış. Kalbiniz dayanırsa olayın gerçek boyutuna bir bakın. O 2 saniye bile artık gözümün önünden gitmiyor.
Bizler satın aldığımız sürece, sırf kürkü yüzünden bu şekilde katledilecek yaşama hakkı olan bu zavallı hayvanlar.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenLinkini verdiginiz video gercekten dehset, bunu soylemek bile zayif kaldi. Su anda insanligimdan utaniyorum, yolda karsilastigim her insandan da utaniyorum, o hayvanlarin acilarini satin alanlar kadar, bu ticarete goz yumanlardan da, yani hicbir sey yapmayanlardan da utaniyorum.

Videoyu seyretmemek cok kolay. "Cok fena bir sey, yazik hayvanlara" demek de oyle. Oysa bence herkes seyretmek zorunda birakilmali. Cunku ancak o zaman caniligiyle yuzlesebiliyor insan, ancak o zaman hissedebiliyor ne kadar da "fena bir sey" oldugunu.

<$BlogCommen4:11 ÖÖlogCommen  Blogger Zagor Tenay

<$BlogCommenSüper olmuş bence.

<$BlogCommen9:26 ÖÖlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenMelis, önce kahkaha attım, daha sayfa açılır açılmaz tanıdım kardeşleri , çok iyi çizim. Yazılara da bayıldım iyi dalga geçmişler. Ama sonra bahsettiklerin yetti, videoyu izlemedim izleyebileceğimi de zannetmiyorum.

Sanırım asla diyerek büyük konuşabileceğim bir kaç konudan biridir bu.

Asla gerçek kürk giymem.

<$BlogCommen11:15 ÖSlogCommen  Blogger KelebekNehir

<$BlogCommenEt yerken bile suçluluk duyuyorum. Birde hayvan severim deyip süs gibi köpek taşıyan sosyetikler var. Sabah erken kalkan ünlü bir sunucumuz da bu köpeklerden almıştı hayvancağızın çektiği eziyet inanılmazdı.

<$BlogCommen2:30 ÖSlogCommen  Blogger Bianca Dupree

<$BlogCommenKürkten nefret ediyorum, giyenlerden de aynı şekilde...

Bununla ilgili bir video izlemiştim.Belki de aynı videodan bahsediyoruzdur bir kez daha izleyemeyeceğim.

Umarım Allah bu eziyeti yapanları birgün hakettiği gibi cezalandırır.Böyle bir iğrençlik görülmemiştir.

<$BlogCommen1:09 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>