gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeOcak 22, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoMarie Claire Türkiye Ekim 2006

Vogue İngiliz Ekim 2005


--------------------------------------------------------
Vogue ABD Aralık 2007- Bahçe İşleri


Vogue Kore Nisan 2007- Bahçe İşleri


------------------------------------------------------------
I.D - Fotoğraf Kenneth Cappello





Vogue Rusya- Fotoğraf Kenneth Cappello







Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenÖrneleri çoğaltabiliriz tabii. Bu arada aşağıdaki iki konuda da sana hak vermemek elde değil. Türkiye'de de poşet konusunda bir şeyler yapılmalı ve hatta aha çevreci görüşler olmalı.

Bu arada Marc Jacobs'la Fare hanım'ın iş birliğine ne diyorsun, Melis bu konuda yazmıştır dedim ama bir şey göremedim, Posh'u torbanın içine tıktığı fotoğraftan sonra niyetinden kuşkuluyum Marc amcanın ;)))

<$BlogCommen10:21 ÖÖlogCommen  Blogger aydin

<$BlogCommenMarie Claire'e hakikaten insaf dedim.

<$BlogCommen5:00 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenaslicimmm yazdim senin fareyi ama baska yere :)
http://moda.ntvmsnbc.com/news.aspx?newsID=64
.melis

<$BlogCommen5:22 ÖSlogCommen  Blogger EBRU

<$BlogCommenPES DOĞRUSU, BİZ DE BU İNSANLARI YARATICI SANIYORUZ...

<$BlogCommen11:10 ÖÖlogCommen  Blogger Pıtırcık

<$BlogCommenModa dergisinde editör olmak kolay ozaman ,yabancı dergileri karıştır fikirleri çal süper ya :( bide utanmadan çok iyi para kazanır bunlar

<$BlogCommen7:06 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenYaa ben de deli oluyorum yaraticiliktan bu kadar uzak insanlarin bu isi yapip bu kadar paza kazanmasına >( Ama eklemezsem duramam, ekim 2005 İngiliz Vogue'daki elbiseye asik oldum galiba!

/Sim...

<$BlogCommen5:06 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>