gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 27, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoYaratıcı editoryallerimiz varmış da, haberimiz yokmuş. Hülya dergisi mart ayı için derlenmiş aşağıdaki editoryaller. Dergiyi birkaç yıl önce bir kere aldım. O aralar her ay kapağında dergi sahibinin fotoğrafları yer alıyordu. Hala öyle mi bilmiyorum. Bu kadar megalomanca bir yaklaşım bir de Seda adlı haftalık kadın dergisinde vardır. Türk kadını anca tanıdığı ve "sevdiği" ünlü yayın sahibi olunca ve sadece onun resmini kapakta görünce mi dergi alır? Yani Seda ve Hülya adlı dergilerimizin olması Türk kadının ünlü alışkanlığından mı kaynaklanmıştır? Dergi projesi gündemdeyken bu böyle mi araştırılmıştır? Bu arada Dishy dergisinde de bir kapak megalomanyası söz konusuydu, onu da 4,5'tan 5'ten sıralamaya sokmak gerek.

Hal böyle olunca dergiyle ilgili beklentim de çok azdı zaten. Hatta hiç yoktu. Ancak bu editoryalleri dergiden hiç beklemezdim. Çünkü her dergi herkese hitap etmez. Tüm yayınların hedefi ve kişiliği farklıdır. Aynı Instyle ve Vogue arasında dağlar kadar fark olduğu gibi Hülya ve Elele arasında da fark vardır. Haftalık Seda ile aylık Hülya arasında da anlatılmaz yaşanır farklar vardır. Özellikle Seda'daki farklardan bahsetmeyeceğim. Okumamış olana sürpriz olsun. Herşey hedef kitle işidir. Öyle değil mi hedef kitle?
Neticede Hülya dergisi çekimleri beni şaşırtmıştır.

Not: Hani dışarıda ünlünün ya da mankenin kaç kere dergilere kapak olduğu gibi bir yarış vardır ya, Hülya ve Seda dergilerinin sahipleri kendi yayınlarını sayıyorlar mı? Sayıyorlarsa bizim "ünlüler" kapak çekimleriyle döverler.

Moda Editörü:
Z. Berhan Yılmaz
Fotoğraf: Mehmet Erzincan


Çizgili çorapları, ayakkabıları, MAC artisti tarafından yapılan kelebek göz makyajını ve erkek modelin elindeki tablodaki üzüm yaprağını çok beğendim.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenDergi sahibinin her kapakta yer almasi durumu Oprah'dan esinlenilmis olabilir.

<$BlogCommen7:55 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenBu Hülya dergisi editoryali mi? BAYILDIM...

<$BlogCommen12:02 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenZ.Berhan Yılmaz son zamanların tek yaratıcı ismidir.Melis'inde onu keşfetmesi çok hoş oldu.Demek ki bu ülkede de Hülya veya Elle farketmez yaratıcı insanlar varmış dedirt ti.

<$BlogCommen8:27 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>