gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 25, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoPenti reklamlarının yüzü Nil Karaibrahimgil'in aşağıdaki basılı reklamlarında bence bir sorun var.
Nil'in yüzü ve makyajı çok güzel. Saçı da örgülü topuz yapılmış ki, odak tamamen ortada ellerde olsun. Çorabı ellere geçirip sevgililer günü konsepti için kalp şeklinde tutmak da iyi fikir. Ancak beni rahatsız eden nokta, photoshop'un ayarının kaçması. Kısacası nerede Nil'in elleriyle dahi kapatmış olduğu göğüsleri? Sanki bir erkek büstü görüyoruz reklamda. Üzerindeki siyah büstiyerin önünden kocaman düz bir et parçası sarkıyor gibi duruyor. Yani büstiyerin olması gerektiği yere dataylı bakılınca yanlışlık alenen ortada. Kısacası photoshop hatası. Türk reklamında kullanamıyorlar göğüs anladık, ancak güzelim kızı sakat gibi göstermenin de alemi yok. Neticede ben estetik açıdan yanlışlık görüyorum. Tabii durum belki de şarkıcıyı rahatsız etmemiştir o da ayrı konu.


Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger zerrin

<$BlogCommenyaziya odaklanilsin diye bosaltmislar heralde..ama itici olmus gercekten...
nilide desenli coraplarida cok seviyorum

<$BlogCommen7:00 ÖSlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenHa ha ha ilahi Melis. Sakat gibi gerçekten de. Madem öyle ten rengine yakın bir şey giydirselerdi. P shop hatası değil belli, ama ayarı bayağı kaçırmışlar.

Bir de ben aşağıdaki aynalara bayıldım, yorumları okumadım ama nereden alabiliriz bunları bizim memlekette?

<$BlogCommen7:37 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenaslicim,
bi link vermistim. tr'de oldugunu sanmiyorum netten isteticen artik. ben de bayildim.
.melis

<$BlogCommen11:13 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>