gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 10, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoİnsan İnsana ... Benzer serisinin bu ayağında kucağımıza bir reklam kampanyası düştü.
Ben efil efil esin hissettim. Ama yine de söz milletin.


İpekyol İlkbahar/Yaz 2008



Kaynak: Bir dost tadında bir okuyucum.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo9h4>
Blogger Esra :) - kadincablog.blogspot.com

<$BlogCommenneden yapıyorlar böyle şeyler anlamıyorum. Sonuçta belli ki anlaşılacak. İpekyol küçük bir firma değil özgün çekimler yapabilecek bir ekiple çalışabilirlerdi.

<$BlogCommen9:10 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenGene bir Koray Birand İmzası taşıyan kampanya. İnsanları keriz yerine yaratıcı fotoğrafçı!Dergiler yetmiyormuş gibi şimdide İpekyol gibi bir markaya mı kopya iş? Artık gülüyorum :-))))))))))))))) Gülmekten kendimi alamıyorum :-)))))

<$BlogCommen12:39 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenzaten marka olarak turkiyenin maxmarası olacagız diyen bir firmadan daha ne bekleyebilirsiniz ki ...bu tip haberlerinin hastasıyım blogunun takipcisiyim:)))

<$BlogCommen7:59 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenSherlock Holmes 'un torunu Melis Pakend moda sırlarını açığa kavuşturmaya devam ediyor! Kim kopya çekti? Kim yaratıcıyım diyerek boşyere hava attı? Kim nereden nasıl çaldı?İpekyol'da hırsızlar kervanına katıldı mı?Araştırmacı yönünden dolayı tebrikler Melis....

<$BlogCommen8:23 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili son isimsiz,
bu haberin bir kaynagi var. pastayı ben ufleyip en buyuk dilimi haksiz yere yemiyim. birlikten kuvvet dogdu..ben yayinladim..ama takibiniz icin cok tesekkur. bu tip gountuler bulundukca sınır tanimadan yayinlar surecek.
.melis

<$BlogCommen12:04 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenBir seye de benzetememisler zaten.

<$BlogCommen2:06 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenYUUUUUUUUUUUUH yuh yuh

<$BlogCommen6:59 ÖSlogCommen  Blogger Ayşe Aydın

<$BlogCommenYuh yane!
İpekyol nire, Chanel nire!

<$BlogCommen8:56 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenyok artık demek istiyorum bende! biz turkler bu taklit sevdamıza bir son versek artık...

<$BlogCommen12:38 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>