gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 18, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Darwin teorisini(maymundan gelme, hem de makyajlı) kanıtlayan Olsen biraderlerin, tarzlarını yaratan bir stilistleri varmış. Haberi okuduğumda çok güldüm. Yani kalkıp maymundan beter olmak için bir de para ödüyorlar. Aynı bir fıkradaki gibi, ne olursa olsun maymuna benzeyecekler zaten para vermeye ne gerek var. O zaman kendi tarzları ne kadar kötü ki, bir stilistten yardım alınmış. Ancak bu mu olmuş? Bu iki cüce gerçek birer moda canavarı, moda kurbanı bile diyemiyorum.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo15h4>
Blogger Selin

<$BlogCommenGördüğüm dakika "maymun" veya benzeri bir lafının cümle içinde geçeceğini biliyordum sanırım:)

<$BlogCommen8:31 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenBayılıyorum bu kızlara stilisti iyi iş çıkarıyor ;)...

<$BlogCommen10:04 ÖSlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenAh Melisciğim ah, Olsen lere maymun, posh a fare diyoruz, biz bu hatunları hiç çekemiyoruz :P

<$BlogCommen10:31 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenselincim beni iyi tanimissin. degismedikce bende takmaya devam edicem.
olsenler bir degil iki tane.iki taneyi elestir dur.bizim isimiz de zor.
iste ayilan da var bayilan da zevk meselesi.
aslicim, bir fare, 2 de maymundan baskasina takmiyoruz canim.. kimseye haksizlik yok! cekilebilir gibi degiller cunku :)

sevgiler,
.melis

<$BlogCommen10:36 ÖSlogCommen  Blogger BİYO teyze cırt

<$BlogCommenKesinlikle haklısın!
Bu kızlara hiçbir şekilde tahammül edemiyorum bende!
Az bile demişsin.
Umarım maymunlar bu benzetmeni duymazlar,alınır maymuncaizler valla;)

<$BlogCommen12:54 ÖÖlogCommen  Anonymous ceyda o

<$BlogCommenAgzina saglik!!

<$BlogCommen11:08 ÖSlogCommen  Blogger ilke

<$BlogCommendemeyin yaa ben seviyorum onları :)

<$BlogCommen10:24 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili melis pekand seninle acilen gorusmem lazım,cunku mezuniyet yaklasıyo ve benim giysime karar wermem gerekio,
sen kii internete grme sebeplerimn ilk 3unde yer alan biri,sen ki sibel arna'nın syfasında blogunn ismi her gectiinde gururlandıım moda zevkine inanılmaz guwendiim bir zatsın..
we bana yardım etmelisinnn<=((

<$BlogCommen8:35 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili ismini belirtmeyen ve yardim bekleyen okurcugum,
hemmmen bana mail atiyosun bak profilimde var. mezuniyet kiyafetin icin ornagize oluyoruz o zaman..
sevgilersevgiler,
.melis

<$BlogCommen1:00 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmk'n giyim tarzı bence cok şirin <3
(:

<$BlogCommen11:16 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenben seviyorum stillerini. boyları çok kısa olmasına, minyon tipli olmalarına rağmen kendilerini model gibi gösterebiliyor; dünya çapında ses getirmeyi başarabiliyorlar. bukadar aşağıladığınız kişiler kadar ünlümüsünüz acaba? dünya modası sizide takdir etmek, marka modeli yapmak için yarışıyormu? yoksa kendi çapınızdaki okuyucu arkadaş, eş, dost vesaire arasında ki şöhretle yetiniyormusunuz? ben avukatları filan değilim. stillerini beğendiğim iki kişi sadece... beğenmeyebilir nefret edebilirsin ama bir insan için hayvan tanımlaması ağır olmuş... bir kadın her şartta nazik olmalı diye düşünüyorum

<$BlogCommen6:04 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommeng.ts.n

<$BlogCommen4:28 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenya sen kimsin nesin kendini ne bok zannediyorsun. dergilerden ordan burdan google gruplardan topladığın çar çöp resimleri buraya eklemişsin. blog yapıyorum diye geçiniyorsun hiç bir orjinal fikrin yok blogta şimdiye kadar gördüğüm kadarıyla hürriyette çıkan kırmızı ayakkabı 2005 yılında bütün google gruplarda mail olarak dolaşıyordu 2007 de bloğuna koymuşsun gazeteye çıkmışsın diğer koyduğun şeylerde dergilerden almışsın tarayıcıyla taramışsın veya onu yapmak için bile zaman harcamadan internetten bulup buraya kopyalamışsın kendini fasulye gibi nimetten sayıyorsun.
illa maymun görmek istiyorsan aynaya bak.
çok kompleksliymişsin.
bir de senin orjinal stilini görsek kimbilir biz seni kime benzeteriz ama senin hiçbir kıyafetini ayakkabını çantanı cüzdanını veya gözlüğünü, saatini bu blogda görmedik ordan burdan çaldığın resimlerin getirdin buraya koydun bol keseden sallıyorsun.

<$BlogCommen11:35 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenkedilerde senin gibi biriyle aynı ismi taşıdıklarını bilse kendi kendilerine soykırıma giderlerdi
biyonik kedi, uyanık kedi, nankör kedi.
bloglar aleminde de hiç kimse senin ukalıklarına, herşeyi ben biliyorum havalarına önce ben sonra ben sonra yine ben havalarına tahammül edemiyor. biyonik pisicik.

<$BlogCommen11:38 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenokudukça daha da çok sinirleniyorum.
ne kadar haddini bilmez bir şey mişsin sen.
nasıl olurda bu iki cüce dersin.

<$BlogCommen11:42 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>