gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeNisan 22, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoTasarımcısının elinde reankarnasyona uğrayan mavi elbise.
Şiirsel bir editoryal.
Alice'in Harikalar Diyarına dikiş nakışıyla ayrı fantezi katan hikayenin gerçek kahramanları.






1. Elbise Helmut Lang (Duvardaki mini tablodaki resim o olabilir).
2. Karl Lagerfeld.
3. Marc Jacobs.
4. Stephen Jones ve Christian Lacroix.
5. Nicolas Ghesquiere.
6. Viktor & Rolf
7. John Galliano ve Alexis Roche.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenMerhaba Melis,en yakın arkadasım evleniyor,film gibi mi oldu ne:),ve nedime-sagdıc seramonisi yapmak istiyor.Kıyafet secimini bize bıraktı.Renk buyuk ihtimalle acık mavi,turkuaz ve beyaz tonlarında..Senden ricam bana bir konuda yardımcı olman;boyum ne yazık ki oldukca kısa 1.60 falan sanıyorum..Daha uzun gorunmek icin kısa bir elbise mi yoksa uzun bir seyler mi tercih etmeliyim?Onun dısında oldukca zayıf ve formda sayılırım.
Opuyorum :)
-Sinem

<$BlogCommen2:57 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensevgili sinem,

aslinda elbise boy ve tarz icin yer mekan da cok onemli ama kural uzun elbisenin her zaman cok daha uzun gostermesidir. yani kisa boyda goruntuyu ne kadar bolmezsen renklerle bicimli o kadar lehine durum.
umarim yardimci olmusumdur. detyalar icin mail da atabilirsin.
sevgilersevgiler
.melis

<$BlogCommen7:00 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenhep ordan burdan çaldığın resimleri yayınlamışsın ve hiçbirinde de kaynak belirtmiyor.
hiç etik bir davranış değil sonra da o gazeteye çıktım bu gazeteye çıktım.
iyi yaptın da bunların hepsi toplama resimler ve aslında hepsinin telif hakları var sen bunları ödemediğine göre emek hırsızlığı yapmış oluyorsun.

<$BlogCommen11:45 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>