gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMayıs 20, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoGeçen hafta New York'ta Louis Vuitton Kuzey Amerika CEO'su Daniel Lalonde önderliğinde çeşitli bloggerlar St.Regis otelde kahvaltıya davet edildiler. Sebebi blog dünyasıyla LV'nin işbirliği içinde olabilmesi için neler yapılabileceğinin tartışılması. Bu harika bir haber. Çünkü blog yazarlarının sektördeki ağırlığı LV davetiyle görünmeye başladı bence. LV bu kadar ciddiye alıyorsa diğer markalar da sapır sapır dökülecektir. Öngörüm şu ki, Türkiye'de de yavaş yavaş durum benzer ciddiyete yaklaşacaktır.

Blogların ayak seslerini duymaya başladık, işte adım adım geliyorlar.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenHeyooooooooooo. dedim içimden yazayım dedim. Bizde olur mu? Olmalı.

Bu arada konuyla alakası yok ama yeni bir tezim var, fikrini merak ediyorum.

Hani bizde çocuklara isim koyarken "Aaa Keremler çok yaramaz olur Kaanlar da pek yakışıklı" gibi benzetmeler yaparlar ya. Bu aralar Marc isminde çok fazla tasarımcı görüyorum, isimden mi tevekkeli acaba? :)))

<$BlogCommen6:35 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenAy aslicim cok komiksin. demek marclardan iyi tasarimci olur diyosun. ancak marc daha yeni nesil degil mi sunun surasinda catlasa 10 senedir herif in. vivienne ya da karl veya coco koysalardi diycem..guzel geyik:)
.melis

<$BlogCommen2:03 ÖÖlogCommen  Anonymous SEO Hizmetleri

<$BlogCommenArama Motoru Kayıtları ile Ziyaretçi Alımına, Pagerank Artırımına ve Hit + Desteğine Ne Dersiniz.
http://hit-kazan.net.tc/

<$BlogCommen1:47 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>