gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMayıs 24, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo


Nesillerin markası, ünlülerin çantacısı Hermes'ten hiç beklenmedik bir pazarlama girişimi.
Sitelerine koydukları pdf dosyasını indirip, yapılacakları takip ettikten, kesip yapıştırdıktan sonra kartondan mini bir Hermes çantanız oluyor.



Print etme yöntemiyle bilgisayarı olan herkese ulaşma fikri oldukça mantıklı. Ancak en kuvvetli olduğu ürünü çantayı print etme mantalitesi bana sadece genç kuşaklara ulaşma isteğini düşündürüyor. Bir de Hermes kitlelerin markası hiç bir zaman olmadı. Hatta lüksün konumlanmasıyla her zaman ulaşılmaz klasiklerden biriydi. Bu hareketin mutlaka bir anlamı vardır.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger Ayşe Aydın

<$BlogCommenHermes = Grace Kelly
O kadar prenseslere layık, o kadar sahip olmak ayrıcalık.
Galliano'nun Dior'a yaptığı,Hermes'in de mi başına geliyor sayın Pekand? Modacısı filan mı değişti? Biraz daha ayrıntılı bilgi rica ediyoruz.

<$BlogCommen1:43 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensayın aydın,

hermes'in hazir giyimini 2003'ten beri jean paul gaultier tasarlıyor. hermes'te kendisinin sirketinin %35'ine sahip durumda. bu tarz değişikliğin arkasındaki kreatif direktör kendisi olabilir.ancak kıyafette galliano'luk bir durum yok.
bir de hermes birkin bag hakkında komik bir anektod size; jane birkin kendisinin adini tasiyan cantasini boynundaki tendinit yuzunden artik cok az kullanamiyormus:)

<$BlogCommen1:21 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>