gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeHaziran 25, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoForever 21 malzemelerimi severek kullanıyorum. Çoğu zaman günü kurtarmışlıkları bile olmuştur. Ancak son numaraları beni bu konsept hakkında çirkinleşmeye götürdü.



Chloe, Forever21

Chloe'nin bu yaz için yapmış olduğu bu belirgin modelin aynısını alıp giymek, bu işi başka yerlere taşıyor. Forever 21, burada Mahmutpaşa'daki taklitçi ayakkabıcılar gibi. Dergiden kestikleri resimlerle kadınlar içeri girer. Atelye sahibi ince belli bardakta yanında şekeriyle bir çay ikram eder. Fotoğraftan orası burası değiştirilir ve istenilen renk konusunda mutabakata varıldıktan sonra, sipariş teslim günü gidip ayakkabı alınır. İşte Forever 21 artık "o" ayakkabıcıdır.

Buna göre şu hikayede kendimi rahat hissetmiyorum: $27 kadar komik bir paraya tasarım olduğunu bilmesem bile, ki -biliyorum o yüzden ısmarlıyorum-, getirttim ayakkabıyı. Sonra bunu giydim şık bir yerde. (Tasarım olduğu için şık bir yeri de kaldırma ihtimali var) Sonra döndü arkadaşım sordu "A Chloe mi bunlar? Bayıldım ben bu sezon bunlara". Ben de döndüm "Yok Forever 21. Bu ay bir evimi satamadığım için bununla idare ettim" dedim. Ama illaki sahip olmalıydım, çünkü çağ bunu gerektiriyor. Chloe ayakkabı yapmışsa alacağım, Gucci'nin bilmemne modeli çantası çıkmışsa takacağım...

İşte bundan sonra da olay kopar... Meğersem çantam da sahte Louis Vuitton'muş. Gözlüklerim işporta Tom Ford. En pırlanta gözüken yüzük ve küpe setimi, sahteliğini çaktırmayacak şekilde almışım. Kullandığım Ipod Çin'den getirtme. Okuduğum kitap korsan. Burnum yapılma, saçım ek. Ben aslında ben değilim, kim olduklarını tam bilemediğim bir sürü insanı sadece bir bedene sığdırmaya çalışıyorum.

"Taklit maklit sar bana iki çift ordan gözüm" dediğinizi duydum. Çünkü gerçekten çok komik bir para bir ürün için. Minik ve beyaz taklitler kimseyi öldürmez diyorsanız, burun bile kanatmaz bu.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommensözlüğe yazdım bunu..

<$BlogCommen10:25 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommençok sevindim beğendiğinize:)
.melis

<$BlogCommen11:53 ÖSlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenGerçekten de yy taklit çağı. Karşımıza her yerde çıkıyorlar. Türk moda endüstrisi de son bir kaç yıla kadar her tasarımı değiştirerek sunmuyor muydu önümüze. Hala da bir çok ünlü markamız bunu yapıyor. Sadece biz değil, mesela Gwen'in markası Prada'dan giriyor alakasız bir yerden çıkıyor.

İtiraf etmeliyim, ben de bazen bir şeyi o kadar çok beğeniyorum ki esinlenmiş bir modeli satın alabiliyorum.Ama birebir taklit bir şey almak hırsızlıkmış gibi geliyor bana da.

<$BlogCommen12:32 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommen'Originality is the fine art of remembering what you hear but forgetting where you heard it.'

<$BlogCommen5:30 ÖSlogCommen  Blogger Cey

<$BlogCommenitalikle yazdığına bayıldımm ;)

<$BlogCommen10:37 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>