gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeHaziran 04, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo(Gitmeyenler okumasın, kasmama rağmen, ser verip sır veriyor olabilirim dikkat.)
Senenin tek beklediğim kadın filmi gelmeden sinir yapıp ilk güne bilet kastıktan sonra biyolojik sinema saatime göre kuşluk vakti olabilecek (18:00) bir vakitte SATC seveni olarak SATC gillerle dev ekranın karşısına kuruldum. Yanımdaki sevgili arkadaşım gillerden A.Z.A.Ç.'nin iphonu'yla kah konuşması, kah mesajlaşması, kah dakika başı sms gelmiş mi diye aletinin ışığını yakmalarının arasında konsantre olmaya çalışarak kadın filmimi zevkle izlemeye çalıştım. İzledim, izledim, arada kendimi tutamayıp Charlott'ın siyah nedime elbisesine aşık olduğumu yanımdakilere fısıldadım. 5 SATC gil olarak Carrie'nin giydiği tüm gelinliklere "bu benimki ay buna öldüm, ay buna bayıldım, yok bu olmamış" diye yorumlar yaptıktan sonra birbirimizi rahat bırakıp izlemeye devam ettik.
2 saatlik kıyafet bombardımanının ardından, yüzümüzde buruk bir gülümsemeyle sinemadan ayrıldık.


Pembe sabun köpüğü film ardından düşen notlar (karne kırığı anlamında da):

- Dizinin ilişki üzerine kurulu teması gitmiş, yerini olduğu gibi modaya bırakmış. Hatta bu yüzden filmin dört ana karakterinin yanına bir de Patricia Field'i eklemeleri lazım, lakin kadın sırf kostümcü değil, filmin beyni konumuna gelmiş.
- Carrie neredeyse "I couldn't help but wonder ..." lamadı.
- Lay lay lom romantik bir kadın filmi olmuş, zeki konuşmalardan eser kalmamış.
- Kıyafetlerin hepsini bir çırpıda göstermek için başta Carrie çeşitli kıyafetlerle bombardıman yapıyor.
- Miranda'nın saçları ve makyajı mükemmel olmuş. Cynthia Nixon gerçek hayatta da böyle dolaşmalı.
- Samantha'nın sonlardaki eski haline dönme isteği zorlama ve hiç inandırıcı değil. Kadın öyle bir herifle öyle bir mutluluk yakalamışken... (Bu tip hamleler dizide olmazdı.)
- Carrie'nin moda olayı abartılmış. Kadın uykuya bile don-atlet boynunda inci kolyeyle gidiyor.
- Louis Vuitton'dan öyle sağlam bir reklam alınmış ki sadece bu sponsor için belli ki özel bir karakter yaratılmış. St. Louis'den Louis karakteri ve Louis Vuitton çantası. Ve o Louis Vuitton çanta felaket.
- Love anahtarlık olayı oldukça cheesey. (Dizide bunlara izin yoktu.)
- Bagbaroowandsteal.com güzel bir para vermiş.
- Bluefly az gözüküyor az para vermiş ama vermiş.
- Neredeyse kafaya bile kemer takılacak. Filmin temalarından biri kemer. Kemersiz bir sahne hatırlamıyorum.
- Dudağı olmayan bir insana yani Carrie'ye nasıl koyu renk ruj sürülür ve kadının makyajı mahvedilir anlamadım. (Düğün makyajı)
- En zekice bulduğum sahne ise, Cosmopolitan'ı halka çaktıkları sahne olmuştur.
- Mutlu sonla sıradan olmayan hayatları sıradanlaştırıp, konuyu tüketerek bitirmişler kanımca.
SATC dizi severi olarak diyorum ki, keşke filmi hiç yapılmasaydı. Digiturk'te yakaladığım her zaman döne döne seyrederken artık karakterleri hasretle anacağım.








http://modatrendenin.blogspot.com/2008/02/sex-and-city-uzam-fragman.html

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger settar

<$BlogCommenFilmi cheesy taraflarıyla da sevdim. Tekrar tekrar bölümlerini hala izlediğim bir dizinin arka arkaya 3 önemli bölümünü seyretmek gibiydi. Lost sezon finali gibi :)

Sen önemli marka cameolarını yazmışsın zaten. Ben de kendi ilgi alanım olan sektörden bahsedeyim; Mercedes-Benz GLK serisinin lansmanını bu filmle yapıyordu. NY Fashion Week sponsoru olarak da Mercedes-Benz gözümüze sokuldu zaten. Fakat Rodeo Drive'da Samantha'nın alışveriş torbalarını koyup bagajını otomatik olarak kapattığı beyaz GLK'nın sadece 10 saniye görünmesi bana yetersiz geldi. Hedef kitle için o model alışveriş listesine girmiş midir ki?

Güzel ve detaylı yorumun için çok teşekkürler tekrar Melis! :)

<$BlogCommen9:55 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenBende filmi hiç beğenmedim daha doğrusu tatmin olmadım neden olmadığımı siz çok güzel anlattınız.
4 arkadaşın ilişkilerinimi yoksa defilemi seyrettik belli değil olaylar yüzey geçilerek dibine kadar kıyafet..Bence SATC nin üyüsü bozuldu...

<$BlogCommen5:43 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>