gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeHaziran 20, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Topukları zorlayan ayakkabılara bu yaz çok alıştık. En yakın perakendecimize daha düşmese de, lüks marka atağından sonra er geç çeşitlemede bir sapıtma olacaktır.

Shoesusa.com'da ortaya karışık "takma ayaklar" var. Bir kısmı ise Guiseppe Zanotti'den ilham almış. Ancak ayakkabının kıç ve baş tarafının ortasındaki meteor çukurunun hissiyatını denemek isterdim. Bunlarla yürüyebilene Cirque de Soleil'den teklif gelecekmiş.

Takma ayakların sahne isimlerine de dikkat: Adelina, Magda, Annika, Paula, Lianne...
Guiseppe Zanotti
Sunset Platform

Adelina
Annika
Lianne
Magda
Paula

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Blogger ScheBo

<$BlogCommenAyak sağlığına son derece zararlı olduklarını düşünüyorum. Ayrıca bu ayakkabılar ile İstanbul sokaklarında dolaşana madalya takmaları gerekir :)

<$BlogCommen2:59 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenRuslar bu ayakkabılara bayılacak.

<$BlogCommen3:42 ÖSlogCommen  Anonymous moda günlüğü

<$BlogCommenbu ayakkabılar harika tamamen orjinal şu bizim türklerde böyle tasarım yok ne yazıkki bloğumdada bahsettiğim gibi ben bunları giymem ama uzaktan süzebilirim hani

<$BlogCommen12:25 ÖÖlogCommen  Blogger Selin

<$BlogCommenOnları sevebilmeyi cok isterdim..

Bir anda 1,80 olsaydım, hiç fena olmazdı..

selinzz

<$BlogCommen5:41 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>