gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeTemmuz 22, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Gojeko'yu Moda Trenden İn'e yazdığı bir yorumdan tanıdım. Eko bilinciyle doldurulduğumuz şu günlerde Gojeko sitesinde hem bilgilendirme var, hem de tatlı cici kumaş torbalar var. Siparişe göre özel tasarım da yapabiliyor.
Ben çok beğendim. Dostlar ziyarette ve alışverişte görsün.


Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenya....ben de istiyorum..hatta geçenlerde kendime devasal büyükte bir tane dikmek istediğimi beyan etmiştim bir arkadaşıma..alışverişte artık mağaza poşetleri değil kendi diktiğim çantayı taşımak istiyorum diye..
hep geriden geliyorum hep..düşündüğüm anda yapmam lazım..totomun üzerinden kalkmam lazım artk..

<$BlogCommen10:23 ÖÖlogCommen  Blogger Yeliz

<$BlogCommenhım bu kumaş torbaları görünce içim kıpır kıpır oldu desem. bende kendime hafta sonu kocaman kırmızı kumaş çanta diktim süslemeleri bittikten sonra paylaşmayı düşünüyorum :)

<$BlogCommen11:19 ÖÖlogCommen  Blogger settar

<$BlogCommenBir Aygül'le tatilde plaja, yemeğe, çarşıya giderken de Gojekolar'ımızı kullandık. Çok rahat bir şekilde her türlü poşet ve çantaya alternatif olabiliyorlar.

<$BlogCommen10:57 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenen güzel oyunlar

bedava oyunlar

en yeni oyunlar

çocuk oyunlari

macera oyunlari

dövüs oyunlari

yaris oyunlari

zeka oyunlari

spor oyunlari

komik oyunlar

kiz oyunlari

çizgi film izle

<$BlogCommen4:06 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>