gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeTemmuz 28, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBu aralar mağazalardan çöp almadım diyebilirim. Sürekli internetten alışveriş yapıyorum. Herşey'den kozmetiğe (strawberry gerçekten gönderim ücreti almıyor. çok karlı) kadar. Geçenlerde gördüğüm bu kedili çorabı da ısmarladım. Ve baktım ki, herkese bu çoraptan bahsediyorum. O zaman Moda Trenden İn!de vitrin olsun dedim. Kedi insanı olmamama rağmen çok komik bir çorap. Sezonu geldiğinde hemen giymeyi planlıyorum. (İngiltere'den 10 günde falan geldi.)


Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo8h4>
Blogger Melis

<$BlogCommensekiz ay kadar blogumu kapamıştım, yeniden döndüm, selam etmek istedim adaşım canım :)

<$BlogCommen9:08 ÖSlogCommen  Anonymous emel

<$BlogCommencanım bu çorabı aldığın strawberry bildiğimiz strawberrynet mi yoksa farklı bi yer mi? çünkü çok hoşuma gitti ve sipariş için baktığımda bulamadım.
yardımcı olursan çok sevinirim tatlım

<$BlogCommen11:23 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmeliscim selamlar hosgeldin o zaman.

sevgili emel,
www.sparkipuss.com.. posttaki pembe renkle corap yazan yere tikla goturur o seni..strawberry kozmetikci.onda yok.
.melis

<$BlogCommen11:35 ÖSlogCommen  Anonymous morfikirler

<$BlogCommenİllaki değişik olacağım diyenlere göre tam oturmuş.Laf aramızda güzelde olmuş

<$BlogCommen6:27 ÖSlogCommen  Anonymous pelin

<$BlogCommenmeeeell,ben de istiyorum bu coraptan!!!!

<$BlogCommen5:49 ÖSlogCommen  Blogger mellyke

<$BlogCommenevet bende bildiğimiz strawberryde arıyorum sürekli :)))) orası sırf makyaj üzerine ürün satıyor herhalde. gerçekten çok ilginç bir çorap

<$BlogCommen11:45 ÖÖlogCommen  Blogger mellyke

<$BlogCommenben hala bulamadım yaaa link verebilirmisin acaba. bende sürekli online alışveriş yapıyorum birsürü kargo parası gidiyor.ücretsiz olması çok iyimiş

<$BlogCommen11:47 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenselam melike vermişim yazıda adresi tekrar veriyorum
http://www.sparkipuss.com/tights.htm

sevgiler,
.melis

<$BlogCommen11:54 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>