gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeTemmuz 03, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoModa ürün sadece kıyafet ya da aksesuar olmuyor. Moda ürün, kimi zaman ajanda (Moleskine), kimi zaman cep telefonu (marka-model belirtmeyeceğim burda opsiyonlar çok çeşitli herkes için), kimi zaman nane şekeri (Hint-Mint), kimi zaman da yara bandı olabiliyor.

Şu nane şekeri ve yara bandını biraz açmak istiyorum. Hint Mint'i geçen aylarda bir trend konferansında dinledikten sonra markaya bayıldım. Onlarda zaten bayılanılacak bir marka yapmışlar. Öncelikle bunu bir yiyecek maddesi değil de moda ürün olarak pazarlamışlar. Beni yakaladılar. Şimdi ürünler Beymen'de de satılıyor. Ben nane şekeri ve cikletinden nefret ederim. O yüzden kutuları için satın alıyorum. Naneleri ikram edip çantamda kutusunu taşıyorum.


Yara bandına ise, internette rastladım. Bu ürün aşmış. Yara bandının üzerinde Swarovski taşlar var. Stil içinde yaralanın diyor.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger zeya

<$BlogCommenhint mint'in marka hikayesi gerçekten müthiş :)
Kutuları da harika...

<$BlogCommen6:16 ÖSlogCommen  Anonymous bahar

<$BlogCommenhint mint i geçen hafta bir arkadaşımda görüp yedim. hiç böyle yola çıkıldığını düşünmemiştim ama kutular çok şirin biz de bayağı bir sohbetini yaptık :)
Yara bantları ise süper!

<$BlogCommen10:42 ÖÖlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenBen de tatlandırıcı kullanmadığım halde Paris'te bulduğum çok şık Candarel kutularını taşıyordum çantamda. Şeker kutularına bayıldım :)

<$BlogCommen10:22 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>