gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeTemmuz 16, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoMelissa tek s'li haliyle sadece 80'lerde büyük ünlü uyumuna uymadığı gerekçesiyle ülkemizde çocuk adı olarak konulması yasaklanmış bir isim değil, aynı zamanda güzel ülke Brezilya'nın dünyaca meşhur plastik ayakkabı markasıdır. Bu sene ünlü mimar Zaha Hadid ile beraber çalışıp şu ayakkabıyı tasarlamışlar. Bildiğim birşey var ki, istiyorum piyasaya çıktığı zaman.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo9h4>
Blogger kedi

<$BlogCommenselam
istinye park tan gördüm bu marka ayakkabıoları ve bende bayıldım:)ve 38 ytl sadece

<$BlogCommen5:57 ÖSlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenCadde de vardı.

Yazın başında melissalardan kombinasyon önerileri yapmıştım, çok ilgi görmüştü bloda, umarım daha çok yerde bulabiliriz.

<$BlogCommen4:35 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenarkadaslar bunlari gormediniz di mi? eylulde piyasaya cikacak diye biliyorum. gorduyseniz d.gunu istek listeme yazicam cunku.
.melis

<$BlogCommen6:55 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenFacebook'da melissa plastic dreams diye bir grup var, oradan tam zamaninda hangi magazada, hangi model ne zaman yeni modeller geliyor gibi bilgilere ulasilabilir...

<$BlogCommen1:33 ÖSlogCommen  Blogger erc_src

<$BlogCommenBu yorum yazar tarafından silindi.

<$BlogCommen1:34 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenkadın ayakkabı forumunda bir erkek olarak hepinize selamlar,
sizi meraklandırmayıp melissalara geleyim hemen. zaha hadid'in bu modeli ilkbahar-yaz 09 sezonunun modelidir, yani her yaz sezonunda oldugu gibi eylül gibi piyasada olacak, melis hnm umarım dogumgününüze yetişiyordur, ama dilerseniz bana dogumgününüzü bildirin ve ayak numaranızı tabi.

şuan naked(istinye park,cadde), bilstore (nişantaşı,istinye park,kanyon), harvey nichols (kanyon) magazalarında %50 indirimle (35 ytl lik modeli var mesela)
bodrum-turgutreis marin'de in-formal magazasında %30 indirimle satılmaktalar.

ercan

<$BlogCommen2:33 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenercan bey saolun, acaba melissa yetkilisi misiniz? maalesef d.gunume yetismiyor. melissa'larla daha once kendi vataninda tanismistim. ancak zaha hadid'inki kadar heyecanlandirici bir model benim icin olmamisti. tahminim satis fiyati 250 ytl uzeri olur. ilginiz icin saolun..melissa yetkilisi iseniz kontakta olmakta fayda var. sayet vivienne westwood ve hadid gibi haberleri daha derinden ogrenmek isterim. kontagim sayfada var.
sevgiler,
.melis

<$BlogCommen1:30 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmelis hnm, sizle son zamanların meşhur "ilkokul arkadaşı bulma sitesi" üzerinden irtibat girişiminde bulundum.
Zaha Hadid konusuna dönecek olursak, bugün istanbul modern'de tasarım kentleri sergisindeydim,
çıkışa dogru yani tasarımda günümüze geldigimizde etkileyici bir zaha hadid havası vardı. bu ayakkabı gibi "fluid serisi"nde tasarlanmış masa, koltuk ve raflar estetik duygusu olan herkesin görmesi gereken eserler cidden, serginin tamamı da çok güzel bu arada...
ercan

<$BlogCommen1:43 ÖÖlogCommen  Blogger murat

<$BlogCommenbu güzel ayakkabiların saklanmasına ve yenı tasarım olmasna yardımcı olmak ıçın bu siteyı yayınlarsanız mutlu oluruz şeffaf ayakkabi kutusu hangi kutuda hangi ayakkabim var arama derdine son www.seffafayakkabikutusu.com

<$BlogCommen12:31 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>