gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 18, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo

Aşağıdaki postta bahsettiğim Tasarım Kültürü'nün mezunlarından Müge'nin Bugga'sı çok şeker işler çıkartıyor. Takıları ve özellikle ayakkabıları oldukça eğlenceli. Tam bir el emeği göz nuru... Bir de ayakkabılar indirimdeymiş.

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo3h4>
Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenmelis..website yanıt vermiyor ya...niye soktun aklıma bu ayakkabıları...alacağım işte...
zaten sayende 4 bebaroque sipariş ettim..
bari açık adres versende bir koşu gidip baksam...yada sipariş edip alsam..
please

<$BlogCommen3:35 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensebnemcim
linki ustuste cakmisim. simdi duzeldi sanirim. yine de konunun sahibine haber verdim. ayrintili ulasimla ilgili aciklama yapacak.

o coraplardan siparis verdin demek. ben de bayildim. kisa hazirlik yapmak lazim.

sevgiler,
.melis

<$BlogCommen3:52 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenBugga ayakkabılarla ilgli tüm sorular icin mgeuzunismail@yahoo.com adresinden bana ulasabilirsiniz

<$BlogCommen8:31 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>