gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 28, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoCelinem dert görmemesi gereken elleriyle 6 yıldır özgün çantalar dikiyor.
Facebook ve blog gibi farklı ama popüler araçları kullanarak her hafta eklenen yeni çantanın tanıtımını yapıyor.
Tanıtıcı grafik tasarımlar ise olayın farkını ortaya koyuyor. Benim acayip hoşuma gitti bu grafikler.



Kendini kendi ağızından dinleyelim:

"Çantaların en önemli özelliği her çantadan 1 tane olması. Bu işi 6 senedir yapıyorum ve yaptıklarımın hepsi birbirinden farklı. Hepsini kendi ellerimle yapıyorum. Malzeme olarak aklınıza gelebilecek herşeyi kullanıyorum. Yakın zamanda sulu bir çanta yapmayı bile düşünüyorum. Bir çantayı yapmak 1 tam günümü alıyor. Sipariş üzerine yapmıyorum, ama ufak değişikliklerle siparişleri değerlendirebiliyorum."
celinemhandmade@hotmail.com adresinden siparişlerinizi kendisine bildirebilirsiniz.




Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo0h4>
<$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>