gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 25, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoKaiser Karl'in filmini onu biraz daha yakından tanıyabilmek için seyretmiştim. "Rock Star" havasının bu denli dominant olacağından emindim. Bu beni şaşırtmadı, ancak kendisine şu noktada yakın hissettim. Nostaljiden hiç hoşlanmadığını, hep ilerisi için hayal kurduğunu söylemişti. İşte o anda birşey yakaladım.

Times gazetesine Kaiser Karl geçenlerde bir röportaj vermiş. Öyle inciler var ki; Karl'a cuk oturuyor. Aşağıdaki demeçlerinden de beni yakaladı. Etti 3.

- Karl Lagerfeld, ayakkabılarını rahatlık için almıyormuş. (Benim de bir ayakkabıyla - pofidik terlikle bile- rahat olmam söz konusu değil. O yüzden kovalamayı bıraktım sadece tipini beğendiğim için alıyorum.)
"Ayakkabılarımı bir numara küçük alıyorum. Bunun verdiği hissi seviyorum" (Sıkma hissini seveni ilk defa duyuyorum)

- Gazetecileri seviyormuş. Ancak kokanları sevmiyormuş. (Salt gazeteci için değil özellikle bu durum ülkemizdeki çoğu kişi için geçerli. Karl gelse herhalde burada kafayı yer. Yerinde olsam ben de "götürün şu adamı derhal burdan"larla geçirirdim hayatımı.)
"Gazetecilerle ilgili bir sorunum yok. Birçoğu arkadaşlarım. Aptal oldukları zaman, ağızları koktuğu zaman ya da kötü koktukları zaman hoşlaşmıyorum. Chanel Couture şovunda bir problemim var dedim. Üzgünüm ama şu kadına söylemelisiniz buradan uzaklaştırılması lazım. Kokusu imkan dahilinde değil!"

Karl severler için
okunası bir yazı...

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo0h4>
<$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>