gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAğustos 01, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoPrintsource ve Promostyl trend analizi ve seminerleri yapan firmalar. Geçen hafta gönderdikleri seminer tanıtım mailında 2009-2010 Kış sezonu için çeşitli kehanetlerde bulunmuşlar.

Kadın koleksiyonları için derlenen bilgiler 4 ana başlıkta toplanıyor. Big Bang, Bionic, Care ve Collector.

Bugünlerde gazete okuyanlar varsa mesela Big Bang temasının tanıtıcı çizimindeki pantolon tanıdık gelecektir. Nitekim Tarkan'ın yeni imajında bu Hint işi pantolon kullanılmış. Ben de geçen sene Kadıköy'den almıştım. Az giyiyorum ama arada havadar oluyor. Seven Sanat galerisinin sokağında adını hatırlamadığım bir Hint işleri mağazası satıyor. Yani Promostyl Hintlerden çıkan bizim ülkeye çoktan gelmiş pantolonları 2010'a layık görmüş.

Bionic temasındaki pantolon silüeti ise oldukça zorlayıcı. Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı olan Türk kadınının, tüm inceltme çabalarını bir kalemde silecek cinsten.

Care temasını geçiyorum.

Collector ise, kılığına kıyafetine dikkat etmeyen, basma pazen üzerine el işi yelek, hırka giyerek moda kelimesinin yakınından geçmeyen birçok insanı anlatıyor. Bu tema da zaten ülkemizde bolca var. Ancak altındaki desenli çorapları beğendim. 2010'u beklemeye gerek yok bu sezon bol bol fantezi çorap var. Buralarda ne kadar görürüz? Şans.

Anladım ben seni diyenler için İngilizce açıklamalı temalar aşağıda.





Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo0h4>
<$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>