gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 15, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoIlgaz Anadolu'nun sen yüce bir dağısın.
Ebay sen de internet aleminin en dipsiz kuyususun.
Ebay'deki günlük gezintilerim sonucu bugün paylaşmak istediğim notlar var.

1- Deri kısa ceketler "ha geldi ha geliyor" derken, gerçekten güldür güldür gelişini kutluyor etrafta üstelik sizsiz (tıpkı renkli jeanler gibi).




Sonuçta derim ki; ebay'de araştırmadan kısa deri ceket alımına gitmeyin. Vintage ya da 2. el ismi her neyse bir tane kapatmak karlı.
Deri cekette başka sonuç ise, Londra'ya gitme ya da yaşama gibi bir imkana sahip olanlar için geliyor. Portobello'daki deri ceket satışlarına bir göz atın. Pazarın arkalarında bir yerlerde tezgahlar açılmış durumda. 2. değil 1000. eller de var. Ama çok ilginç şeyler sudan ucuza bulunabilir.

2- Victoriassecret.com Türkiye'ye gönderim kıyağı yapıyor uzun süredir. Bir ara ayakkabıda Sam Edelman kısa botları görmüştüm. "A ilginçmiş sonra alırım" dedim. Akabinde bir tespit ettim ki, meğerse Balenciaga botların ucuza versiyonuymuş bunlar. Ve ebay'de bomba etkisi yarattı. 170 dolarlık bot oldu mu ebay 100 endeksinde 500-600. Balenciaga alırım hiç değilse şanım yürür deyip kovalamaktan vazgeçtim tabii. Şimdiki durumda da ne şanım yürüdü, ne Balenciagam var, ne de Sam Edelman'lar. Zaten kopya ya boşverin gitsin. Ama internet forumlarında hala ayak numarası bırakıp da, "satmak isteyen" diye ilanlar verilip duruluyor. Hala... Çünkü ebay'de tükenmiş durumda artık. Elinde olan varsa "padişah tuğrası" niyetine satışa çıkarsın. Piranhalar saniyesinde yiyecektir.

Will the real Slim Shady please stand up, please stand up? Hangisi gerçek? Üstteki Sam Edelman alttaki Balenciaga.

3- Renkli, desenli çok farklı çoraplar ve taytlar geliyor diye yırtındım durdum. Tabi ülkemizde anca renklenerek vuku bulur. Ancak ben çoktan desenlileri ebay'den kaptım. Geçen yıl da sefasını sürdüm. Bu yıl yine aynı hız ebay'e dadanın derim. Mesela...
Üstteki Ebay güzellemesi, Alttaki Revolve Clothing'den ilginç bir parça.

Bir de fark yaratmak isteyenler için ebay.co.uk'i tek geçtiğimi belirtmeliyim.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger MorDolap

<$BlogCommenMelis bu kış aynı izdiham Victoria´s Secret´dan Colin Stuart şu botlarıyla yaşanacak gibime geliyor :) Siyahın 7,5u taaaa Aralık ayına kadar backorderda mesela.... ;) %20´de indirim varken almak lazım...yılbaşı partilerine yetişir...lol...
fikir kaynağıda guccinin şusu...

<$BlogCommen12:01 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommendesenli çoraplardan mayısta paristen almıştık kız arkıma, yarı çıplak kadınların oldugu bir tablo deseni vardı çerçevesiyle hatta.
demek ki ya şehirde var bişeyler, ya benim kız arkadaşım da, belki de bendedir :)
ercan

<$BlogCommen12:55 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>