gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 15, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoKutlu Moda Haftalarının içindeyiz ya. Ben giyilecek kıyafet bakmayanlardanım. Ben istiyorum ki, masal anlatılsın, hayaller kuralım, bir insanoğlu ne kadar marjinal olabilir onu görelim, en uçlarda dolaşalım. Bu yüzden sabırsızlıkla karanlıklar prensi Christopher Kane'i bekliyorum. Apokaliptik canlandırmalarıyla Rick Owens'ı. Rock star kıvamlı trendsetterlardan bir tanesi olan Martin Margiela'yı. Comme des Garçons'un uçukluklarını. Hussein Chalayan bakış açısından modayla bezeli geleceği. John Galliano'nun tiyatrolarını. Alexander Mcqueen'in sihrini. Prada, Lanvin ve Balenciaga'nın gelecek sene ne giyeceğimizi inşa etmesini. Ve dahi çocuk Marc Jacobs'ın oyunlarını.

Marc Jacobs oyununu oynadı. Ve hayal kırıklığına uğratmadı. Şimdi sıra Londra'dan devam ediyor. En yakında Christopher Kane...

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger amigdala

<$BlogCommenSen de bütün olan biteni ya da olacak ve ne yazık ki biteceği masal gibi anlatmışsın:)

<$BlogCommen6:53 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>