gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 03, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoJaponya tatilinden dönen çok yakın- pek yakın arkadaşlarımdan biri hatıra olarak bale çorapları getirdi(Allah için farklı hediye). Babetlerin içine giyince hoş görüntü yaratan bir çift japone sevimliliğindeki çorabımı ben pilateste giyiyordum(ahhh Lale Devri ahhh). Ve o Lale Devri günlerinde de epey tezahürat almıştı japoneler. Ben de oturup kasa kasa söylemeye karar verdim. Ebay'in yolunu tuttuğumda, japonelerin ticaretini kıt gördüm. Şimdi bulamadığıma seviniyorum. Kasa kasa japonelerle beraber ancak ... lalesi şeklinde oturuyor olacaktım.

Japoneler, pilates ve yoga gibi salon danslarında size güzel eşlik ediyor. Adının şoset mi soket mi olduğuna karar verilemeyen çorapların yerini de sevgiyle alıyor.

Bir başka örneğini de Urban Outfitters'da buldum. Yaptığım derin gazetecilik araştırmalarında Betsey Johnson'da da benim kadar ilgi ve heyecan gördüm.
Sekmeli gözatmak isteyenler için.



Not: Sekmeli gözatma, oturgaçlı götürgeç familyasından olup, müthiş zenginlikteki dilimize Microsoft Türkiye tarafından katılmıştır. Heybetli okunuşuna bakmayın alt tarafı bir browser içinde birden fazla pencere açılabildiğini anlatmak için kullanılıyor.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenhttp://fabsugar.com/1897186

<$BlogCommen2:20 ÖÖlogCommen  Blogger Sebnem'den

<$BlogCommenbende de var..belki hatirlarsın geçen sene yayınlamıştım..calzedonia..
2 renk bulabildim..küflü bir gri ve siyah..süperler..
topuklularlada hoş duruyor..
bizzat denemiştim..millet şaşı bak şaşır olmuştu

<$BlogCommen9:48 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenay sebnem ben calzedonia'ya sordum. hic yoktu bu dantellilerden. yok zaten tr'de hic bir yerde bulamadiydim...ama zaten kullanim alanim da daraldi. yine de evde bile giysen cok şık duruyorlar.
.melis

<$BlogCommen1:28 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenSELAM. BENDE DE VAR BUNLARDAN, ALMAK İÇİN O KADAR UZAĞA GİTMEYE GEREK YOK, PENTİ'DE VAR VE 5 YTL. BİR SÜRÜ RENGİDE VAR. ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM ÇOK ŞIKLAR...

<$BlogCommen10:07 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>