gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEylül 11, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoŞimdi Springwise'da okudum. Aranan kan bulundu. Ve beklenen oldu diye naralar atabilirim.

Bir sokak modası blogu artık başka bir faza/boyuta geçmiş durumda. Çünkü çektiği sokak fotoğraflarında insanların üzerlerindeki kıyafete göre link çıkartıyor. Siteden sonra kıyafetin kendisine ya da benzerine giden link ziyareti, satışla sonuçlanırsa komisyon kazanılıyor. Üstelik tutar hiç az değil. %12 civarı. Bir de siteye bazı markaların sponsorluğu alınıyor. Blog dünyası adına çok heyecanlandırıcı bir proje. Şu işi likite çevirebilmeyi başaran Stitsh adlı blogu huzurlarınızda tebrik etmek istiyorum. Londra'dan sonra diğer şehirlerin sırada olduğu bilgisini de ayrıca WWD'ye geçmişler.
İstanbul için aynı şey yapılabilir mi? Ancak dünya markalarıyla. Çünkü hala az mağazamız online.
Bu haberi yaparken duruma şöyle kabaca bir baktım. Yargıcı, Beymen, Vakko, Derishow, Derimod, Roman'da e-ticaret yok. Park Bravo, Koton ve İnci hazırlar gibi olmuş, fakat mamüller fiyatlı olmasına rağmen linkli değil. YKM, Damat, Mudo ve Desa'da e-ticaret var.



Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenMelis, onu bırak, bloga kombinasyon önerileir hazırlarken bizdeki markaları kullanamıyorum çünkü güncellemiyor ve kolleksiyonlarını koymuyorşar. Bu da beni yabancı markalardan çalışmak zorunda bırakıyor. Bir çok siteye gir bak, geçen yaz yada bitirdiğimiz kıştan bahsediyorlar hala.

<$BlogCommen3:12 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenevet asli valla bir an evvel online'a gecmeleri sart.
.melis

<$BlogCommen9:24 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>