gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeEkim 20, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Gossip Girl delisi olmayan var mı? Konu "çoluk çocuk" gelse bile günümüz trendleri açısından moda dersleri için bile seyredilir.

Ben şimdi 2. sezona geçmiş durumdayım. 2. sezonun 3. bölümünde Serena'nın zincirli bir çantayı tek omzundan sallandırdığını gördüm. Aynı 15 yıl öncesinin "anne modeli". Bu eski-yeni çanta takma biçimini sırf Serena'da da görmüyorum. Geçen gün ağırbaşlı bir partide de rastladım. Bu modelin çaprazlara kaptırdığı tahtını geri alma mücadelesi içinde olduğunu söyleyebilirim.

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Blogger Kozmo

<$BlogCommenDemek döndüler kabus gibi hakikaten :)

<$BlogCommen12:11 ÖSlogCommen  Blogger yejades

<$BlogCommenhehe ben de hatırlıyorum çok küçükken ben o tarz vardı... :) eskiler geliyo hep zaten :)

<$BlogCommen8:04 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommendiziyi nereden izliyorsunuz ya da indirdiniz. Bilgi verebilirmisiniz. Sevgiler Defne

<$BlogCommen3:46 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommendefnecim
easynews diye bir site var. parasini veriyosun aylik gb hakkin var ordan indiriyorsun cok detayli bilmiyorum yine de. ineternet faresi bir erkek arkadasina danis derim.

.melis

<$BlogCommen2:42 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommentsk ederim Melis Sevgiler Defne

<$BlogCommen10:30 ÖÖlogCommen  Blogger serap

<$BlogCommenBen diziyi diziport adlı siteden izliyorum.Her hafta yeni bölümü yayınlanıyor.Ayrıca kaçırdığınız yerli ve yabancı dizilerede ulaşabilirsiniz

<$BlogCommen10:13 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>