gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 30, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Eksiden defileler sadece şov amaçlıydı, tasarımcının defilelerde tanıttığı abartılı kostümler "giyilemez" kategorisindeydi.

John Galliano'nun tiyatral şaşaası istisna olmak kaydıyla, çok az kıyafet artık "giyilemez" durumda.

Peki defilede stylingi yapılmış kostümü alıp tümden giymek mübah mı?

Madonna işte son görüntüsüyle bu soruyu gündeme taşıyor. İlkbahar/yaz 2009 için Louis Vuitton markalı bu görünüm (baştan ayağa) kişiselleştirmeyi oyun dışı bırakmıyor mu?

Nerede kaldı yaratıcılık nerede kaldı sanatçının trendsetterlığı diye sorarlar adama.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo8h4>
Anonymous ebru

<$BlogCommenbu haber daha önce fashionista'da vardı -----> http://fashionista.com/2008/11/would_you_wear_a_total_look.php

bu blog'u takip ettiğimden beri daha özgün olduğunuzu düşünüyordum ama hayal kırıklığına uğradım.

<$BlogCommen11:53 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbende bu blogun okuyucusunun, buradaki 1000lerce haberin fotoğrafının benim tarafımdan çekilmediğini, bir fotoğraf üzerine düşüncelerin açıklanabildiğini, bir habere farklı yorumlar yapıldığının farkında olduğunu, bazı haberlerin yoktan var olmadığını, haber niteliği taşıyan şeylerin burada yer aldığını, moda trenden in'in kişisel günlükten farklılaştığını çok iyi bildiklerini bildiğim için bu tarz bir yorumdan dolayı hayal kırıklığına uğradım.
sevgiler,
.melis

<$BlogCommen12:09 ÖÖlogCommen  Anonymous ebru

<$BlogCommentam da bahsettiğiniz gibi, bir fotoğraf üzerine düşünceler açıklanabilir, bir habere farklı yorumlar yapılabilir. peki bu fotoğraf ve haber "başka bir haber kaynağından" neredeyse birebir alıntı olabilir mi? http://fashionista.com/tos.php "intellectual property" başlığını bir okuyun derim. hukuk ve cezai yaptırım gibi somut bir gerçeklik varken, bizim hayal kırıklıklarımız basit kalıyor konu hakkında.

sevgilerimle.

<$BlogCommen8:32 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenebru,
bende sana binlerce link gönderebilirim bu haberin tüm dünyada aynen bu şekilde yayınlandığına dair.
hatırlatma gereği duyuyorum burası bir moda blogu. bir işletme değil. nereye varmaya çalıştığını anlayamadım. benimle bir alıp veremediğin varsa mailim orda.
sevgiler,
.melis

<$BlogCommen1:37 ÖÖlogCommen  Anonymous ebru

<$BlogCommenmelis

1. seni tanımıyorum, seninle kişisel olarak ne gibi bir alıp veremediğim olabilir? "mailim orda" tavrını da anlayamadım açıkçası?

2. bir blog yapıyorsun ve insanların yorum yazmalarına da izin vermişsin. ben de burayı takip eden biri olarak bir yorum yaptım sadece.

3. elbette ki burada yer alan fotoğrafları senin çekmediğin, haberlerin yoktan varolmadığı vb. şeylerin farkındayım. ama verdiğin haber "kate moss vogue'a kapak oldu" şeklinde bir haber değil, 3-5 gün önce başka bir moda blogunda gördüğüm "yoruma dayalı" bir haberin aynısıydı.

4. burada yazdıklarına kendinden bir şeyler kattığını, kendi tarzın olduğunu düşündüğüm için bu blogu takip ediyordum. modayla çok fazla ilgim yok ama tarz olarak hoşuma gitmişti burası ve tavsiye de ediyordum farklı siteler arayanlara. beğeniye olduğu kadar eleştiriye de açık olacağını düşünmüştüm.

5. buranın bir "işletme" olmadığının da gayet farkındayım ama senin yorumladığın bir haberi aynı fotoğraf ve aynı uslupla farklı bir yerde görsen ne düşünürdün merak ediyorum.

6. nereye varmaya çalışıyorum? görünüşe göre bir yere varamıyoruz zaten. bu kadar uzayacağını bilsem gerçekten de yorum falan yazmazdım, pişman oldum. hoşçakal.

<$BlogCommen8:04 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenmadonna louis vuitton kampanya fotoğrafları için kamera karşısına geçti belkide baştan sona louis vuitton giymesi anlaşmanın bir parçasıdır..belki bir süre daha sadece louis vuitton'ların içinde kalacak...

<$BlogCommen11:25 ÖSlogCommen  Blogger stilmania

<$BlogCommenBen türkiyedeki moda blogların çoğunda aynı sorunu gördüm ne yazıkki sevgili ebru:(

<$BlogCommen11:22 ÖSlogCommen  Blogger Emre

<$BlogCommenchat
sohbet odalari
sohbet

<$BlogCommen11:12 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>