gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeKasım 18, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Tarantula, ayakkabının içine yanında yemekleriyle(sinek, böcek) beraber konmuş.


Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo9h4>
Blogger gülş

<$BlogCommenhangi hastalıklı zihnin ürünü bu böyle. iğrençliğini geçtim hayvana eziyet edip üstüne binlerce dolar kazanmak istemek nasıl bir şey ki. akıl ve de fikir diliyorum yaratıcılarına. ama sana bir kez daha hayran oldum melis böyle bir şeyi internet aleminde bulup çıkarmak da herkesin harcı değil :)
sevgiler.

<$BlogCommen9:16 ÖSlogCommen  Anonymous Siu

<$BlogCommenÇok fena birşey bu .. bide benim gibi böceklerden korkuyorsanız..

<$BlogCommen3:15 ÖSlogCommen  Blogger Ayşe Aydın

<$BlogCommenbizim bir arkadaş kalçasına dövmesini yaptırmak istiyordu. Artıl ayakkabısını giyer : )

<$BlogCommen4:23 ÖSlogCommen  Blogger kılavuzum karga

<$BlogCommenhasta bu insanlar...

<$BlogCommen5:56 ÖSlogCommen  Blogger Ircask

<$BlogCommensohbet
chat
sohbet odalari
sohbet

<$BlogCommen10:56 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenneyseki photoshop war!

<$BlogCommen11:27 ÖSlogCommen  Blogger serap

<$BlogCommenBu yorum yazar tarafından silindi.

<$BlogCommen2:04 ÖSlogCommen  Blogger serap

<$BlogCommenNasıl yani canlımı duruyor orda:o
Şimidi bu yaratıcılıkmı oluyor,ya bizde zevk yok yada bunu yapan aşmış artıkk...

<$BlogCommen2:10 ÖSlogCommen  Blogger serap

<$BlogCommenArkadaşlar linke girince diğer ayakkabıları gördünüzmü fare terlik yıkılıyor:)))

<$BlogCommen2:12 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>