gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 24, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoBir insanın adı Eymen olur da erkek blogu yazmaz mı? Bu çocuk tam da bu iş için yaratılmış.
Yaşı küçük ama attığı adımlar cüsseli olan Ey"men" adında bir erkek stil blogumuz var artık.

Eymen'in blogunu ilk okumaya başladığımda, dilini kendime yakın hissettim ve parlaması gerektiğini düşündüm.

Tanıştığımızdan bu yana neredeyse 2 ay geçti ve Eymen erkek stil üzerine blogunu yazmaya başladığından beri çok yol katetti. Hemen basının ilgisini çekti. Ardından Hatice Gökçe ile çekimler yaptı. Sonra haftasonu Galata tasarımcılarını yerinde inceledi. Orada da güzel çekimler yaptı.

Benim Eymen'den beklentim yüksek.
Artık günlük ziyaretlerinize Eymen'i eklemenin zamanı geldi.

Hatice Gökçe ile olan çekimden...

Etiketler: , ,

"comments">

<$BlogItemCo4h4>
Blogger Emre

<$BlogCommenchat
sohbet odalari
sohbet

<$BlogCommen11:04 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenwww.pratikadin.blogspot.com

<$BlogCommen8:31 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenwww.pratikadin.blogspot.com

<$BlogCommen8:31 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenwww.adidas-turkey.blogspot.com
www.modahaberi.blogspot.com
www.collezione-12.blogspot.com
www.ilkogretimdersi.com
www.sevenhill-tr.blogspot.com
www.koton-tr.blogspot.com
www.nike-tr.blogspot.com
www.mavijeans-tr.blogspot.com

<$BlogCommen3:51 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>