gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeAralık 23, 2008logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Bisikletçi Lance Armstrong 2004 sonlarında sarı plastik kol bantlarını çıkartmıştı. Her ülkenin kendi para biriminde 1YTL/1USD/1EURO vs. verdikten sonra yardım yaptığımızı ya da oluşumu fikren katıldığımızı bu sarı bantları bileğe takarak gösterdik. Derken yardım bekleyen herkes kendini bir renkle ifade etti ve bilekliklerle yardım bekledi. Bir anda kollar 2005'te plastik bantlarla doldu.

Bu Too Late saatlerini görünce işte aklıma yukarıdaki referans noktası geldi.

Fantastik plastik dünyasına işte yeni bir pop ürün Too Late adlı minimal saatler. Yalnızca üzerinde saat- dakika var ve tarih gösterebilme yeteneği de varmış. Fiyatı $29.99 ya da €14.99.

Trendsetterlar birkaç tane rengi bir arada takıyorlarmış, aklınızda bulunsun.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo8h4>
Blogger tubi

<$BlogCommensaatleri bu yaz t-box'ta gördüm...

<$BlogCommen10:40 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommentubi cok haklisin t-box'ta da var. onların bir fosforlu ozelligi oldugu yazili. bir de ayni firma degil.
http://shop.t-box.com.tr/product/ShowProduct.aspx?proid=1785&depid=381

sevgiler,
.melis

<$BlogCommen1:19 ÖSlogCommen  Blogger Emre

<$BlogCommenchat
sohbet odalari
sohbet

<$BlogCommen11:05 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogComment-box mu puah...5 milyonluk cin mali saat o... too late ile ne alakasi var??
Internet sitesini inceledim ABD`den Japonya`ya bircok yerde satiliyor...Italya`da ayda 60 bin satiyomus...

<$BlogCommen5:44 ÖSlogCommen  Blogger santal

<$BlogCommenBen de aldım çok bğendim beyazını aldım önce sonra pembe aldım şimdi de gözüm mavi de www.kertenpelex.com dan aldım siparişi vediğim günün ertesi gün elimdeydi.
italyadaki arkadaşım bu saatler için her renginden takıyolar burda dedi hemde yan yana ben daha öyle denemedim bunun hakkında bi bilgisi olan var mı?

<$BlogCommen2:49 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenöyle 2 renk takanda var,diğer pahalı saatleriyle beraber takanda var,takım elbiseyle kullananda var...italyan bu...yapınca oluyo...

<$BlogCommen6:26 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbu saatler unisex mi?

<$BlogCommen10:27 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommen''Aldığınız saatler 2 yıl süre ile garantilidir. Pilin bundan sonra bitmesi durumunda, komple iç mekanizma değiştirilebiliyor. Şu anki satış fiyatı 12.5 TL'dir.'' yedek mekanizmayi nerden bulacagimizi bilen yada alan warmi?

<$BlogCommen11:09 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>