gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeOcak 22, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoÜrünleri beğenmeden veya kullanmadan asla tavsiye etmiyorum biliyorsunuz.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo7h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenbayıldım :) bende istiyorum bende

<$BlogCommen2:19 ÖSlogCommen  Blogger Dila

<$BlogCommenKelebek desenine bayılıyorum ..

<$BlogCommen2:57 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenson derece gereksiz.

<$BlogCommen1:38 ÖSlogCommen  Blogger gül

<$BlogCommenbencede dövme yaptırmaya çekinenler için iyi bir tasarım

<$BlogCommen7:45 ÖSlogCommen  Blogger Demsi

<$BlogCommenAA ne güzel bayıldım ben de istiyorum:)

<$BlogCommen7:53 ÖSlogCommen  Blogger Demsi

<$BlogCommenAA ne güzel bayıldım ben de istiyorum:)

<$BlogCommen7:54 ÖSlogCommen  Anonymous çorap

<$BlogCommenGüzel bi fkir beğendim.

<$BlogCommen1:08 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>