gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeŞubat 23, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoOscar'ın kırmızı halısı, buzlar kraliçeleri salınmayınca benim için sönük kalıyor.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo5h4>
Anonymous Adsız

<$BlogCommenkate winsletı çok beğendim...mavi gri siyah birleşimli çok asil duran elbisesi güzeldi...angelina jolide sadeydi fakat ben burdayım diyordu adeta(o yeşil küpeleri istiyorum:(() tuğra

<$BlogCommen6:08 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommensarah jessica parker'ın dior couture elbisesini atlamayalım lütfen... gecenin en başarılı kıyafetlerinden biriydi..

<$BlogCommen10:43 ÖÖlogCommen  Blogger deryik

<$BlogCommenmarisa tomei bence de en iyilerdendi. ilhan koman'ın heykellerini çağrıştırdı bana.

<$BlogCommen11:14 ÖÖlogCommen  Anonymous cascade

<$BlogCommenpenelope cruz'un vintage' ı tam 60 yıllıkmış...gerçekten çok hoştu..

<$BlogCommen8:58 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenbence gecenin yıldızı anne hataway in üzerindeki elbise idi..

<$BlogCommen11:19 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>