gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 11, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoLindsay Lohan parfüm çıkartmak, birine kapsül koleksiyon hazırlamak, çanta tasarlamak yerine gitmiş self-tan mist çıkartmış. Şaşırmadım, mist'in ismine şaşırdığım kadar.

Mist'in adı "Sevin Nyne". Hani 80'li yılların okul geyiği Fenasi... gibi. Sevinin'in Sephora'larda satılacağı bilgisini de ekleştireyim.

Bu arada bugün Sephora'dan
ColoronPro ürününü aldım. Ürünün üzerinde 28 TL yazmasına rağmen 45 TL ödedim. Sonra ayınca düzeltme yapmalarını istedim. Aslında fiyatın 45 olduğunu söyleyip düzletme yapmak istemediler. Tüketici hak ve hukuk bildirisini okuyunca, bugünlük benim için fiyat 28'de kaldı. Sephora'ya bu küçük hesaplar, tüketicinin hakkı üzerine kurulu dünyada hiç yakışmıyor.

Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo6h4>
Anonymous bahar

<$BlogCommencoloronpro'yu merak ediyorum. Gerçekten düzgün oluyor mu?

<$BlogCommen1:16 ÖSlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenben de merak ediyorum. kullanmadim daha. yazarim tecrubelerimi
.melis

<$BlogCommen5:25 ÖSlogCommen  Blogger neslie

<$BlogCommenBenim Coloronpro alma hikayemde seninkine benziyor Melis'cim:) New York'ta ki Henri Bendel'den tam moralim bozulmus bir sekilde cikarken (nasil bu kadar guzel sey ayni anda ayni magazada barinabilir OMG!) bu urunun tanitiminin yapildigi ilginc standa rastladim. Sirin mi sirin makyaj uzmaninin yine ayni ustalikla bana urunu denettirmesi ve icinde 10 ayri cesidi bulunan assortment paketten guzel bir paraya hizlica satmasi bir oldu...Ciktigimda oldukca saskin ama mutluydum:) Ama sirf bu yuzden kiyipta kullanamiyoruuum!!!help:)

<$BlogCommen6:34 ÖÖlogCommen  Blogger Itır Arayıcı

<$BlogCommenBen o dakika kasada bırakırdım , almazdım vala.Çok yapıyorlar bu kandırmacayı. Aklınızda olsun Mudo Concept de çok oluyor.

<$BlogCommen2:43 ÖSlogCommen  Blogger Aslı Cin

<$BlogCommenAyıp!

Hakkını bilmesen kazıklayacaklar yani.

<$BlogCommen11:16 ÖÖlogCommen  Blogger neslie

<$BlogCommenYa tam kaziklama diilde hani insani afedersiniz enayi yerine koyma gibi bu durumlar bence? Tabii biz de o kadar safmiyiz hemen kaniyoruz o ayri mesela ama yinede bazen insanin oyle bir anina geliyor ki aliyor sonra da pisman oluyor;(

<$BlogCommen4:16 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>