gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMart 19, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo
Trendin yıldız savaşları olduğu, bu trendin Cylon(Gareth Pugh) olan liderini bulduğumuzu cümle moda alemi biliyor.
Matthew Williamson HM için trendleri tekrar deşecekse tavuskuşu niye?
5 yıl evvelinin tavuskuşu konsepti Prada'yla zaten gelmişti sonra da gitmişti.
Matthew Williamson, H&M için biraz tavuslamış. H&M koleksiyonları tabii ki tasarımcının stiline göre şekilleniyor. Ben vaktin tavus vakti olduğunu düşünmüyorum. Daha "edgy" bir isim isterdim, özellikle Comme des Garçons ve Viktor&Rolf'ten sonra.
Üstelik elalem(Target) Alexander McQueen'e sokak tasarlatırken, Matthew çıktı karşımıza.

Koleksiyonun yeni tanıtılan parçalarına ölmedim bitmedim. Zaten Matthew Williamson benim için fazla şifon, çiçek, böcek, kelebek, romantik ve fırfırlı.
Gözüm bir tek fuşya elbise ve siyah kemerde kaldı ki, onlarda hiç görmediğimiz yenilikçilerden değil.












Etiketler: ,

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Anonymous seda

<$BlogCommensaks mavisi tunik ve en alttak, mint renkte hırka çooooooookkkk tatlı, evet tavuskuşu eskidi bile, ama hala çoookkkk tatlı, rafine ve modern bir duruşu var.

<$BlogCommen2:54 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>