gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeNisan 09, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBo


Markafoni'den iki yeni kaçmaca/kovalamaca indirim.
VİP hissetmeceli yeni pazarlama oyununa yeni katılmak isteyenler benim maili referans verebilirler.
mpekand@yahoo.com
Bu arada kısıtlı zamanlı pazarlama harikası satın almaların Türkiye'deki başlangıcı olan Markafoni'ye bir rakip geldiğini şimdiden duyurup basın görevimizi yapalım.
Umuyorum satın almak-paramızı çarçur etmek isteyeceğimiz ağız suyu akıtan markalar ve değecek indirim oranları olsun Limango'da. Daha ortalık kapı-duvar ama yakında başlar.
Bu işin duayenlerinden birinde mesela bu hafta cep yakmayacak fiyatlara Louboutin'lar satıldı. Bu duayenlerle ilgili aylar önce yazdığım bir yazıyı buradan takip edip, yine referansa ihtiyacınız varsa benim maili kullanabilirsiniz. Fakat Türkiye'ye gönderimi kaldırmak gibi bir kazık attılar. Aklınızda bulunsun.
İndirim demişken, 11-12 Nisan tarihlerinde Roberto Cavalli, McQueen'in Nişantası mağazalarında %75-80 indirim oranlarının olduğunu söyleyelim. Para harcamak lazım ki çark dönsün.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger h

<$BlogCommenya ben markafoniyi çok seviyorum daha geçen gün ilk defa bir sipariş verdim sabırsızlıkla bekliyorum:)

<$BlogCommen7:01 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>