gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMayıs 28, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoSandaletlerin yığınla olmadığı senelerde (evet öyle yokluk yılları da vardı), Bodrum'a gidildiğinde mutlaka bir "Bodrum sandaleti" alınırdı. O sandaletlerle gezmek sanki sayfiye yerin hakkıymış gibi kent sokaklarında da pek giyilmezdi. Şimdi deniz terliğiyle bile sokağa çıkılıyor.



Bodrum'u köye kente taşıyan Mavi, Bodrum sadeletlerini renklere bulayarak yeni bir soluk getirmiş.




Bu zanaate gönlünü vermiş bir başka marka ise Sandal@. Eski Hotiç baş tasarımcısı Selin Haktanır'ın Kaş'ta yarattığı marka.


Modeller çok nefis.


Ayakta nostalji arayanlara önerilir.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo1h4>
Blogger seda

<$BlogCommenmüstakbel kayınvalidem bana nazar boncuklu olanlardan yaptırmıştı geçen yaz, severek giyiyorum. hep bir bodrum sandaletim olsun isterdim zaten:) bunları da çok beğendim, gladyatörlerden daha sıcak ve daha tatlı.

<$BlogCommen10:30 ÖSlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>