gDateHeas="date-header"><$BlogDateHeMayıs 12, 2009logDateHe!-- Begin .post -->
<$BlogItemBoJean pantolon ve beyaz tişörtle yarışacağını sandığımız Hadise'nin dansöz kıyafeti günün konusu oldu.
Kıyafet benim canımı sıkmıyor. Oryantal temasına uyduğunu düşünüyorum.
Dansöz temasına karşı değilim. Kostüme baktığımda detaylarda sıkıntı görüyorum sadece. Mesela daha şatafatlı bir dansöz olabilirdi.
Hadise'nin kostümü hakkında hurriyet.com'a bıraklılan 638 adet yoruma da inanamıyorum (Bayağı ilgilendirmiş bu konu bizi).
Stir Me Up'dan beri şarkıcının bayağı kilo aldığını görüyorum. Mesela dansöz temasına takılmaktansa, bu kiloya bu kıyafet nasıl olur bana o ters geliyor. Ayrıca saçlarına da başka bir formül bulunmalı.

Etiketler:

"comments">

<$BlogItemCo2h4>
Anonymous bahar

<$BlogCommentamamen aynı şeyleri düşünüyorum. oryantal bir tarz belirlemiş olması kötü değil ama kıyafet cidden kötü.. aylardır üzerine düşünülen giysi bu mu yani?!.. sibel Tüzün'ün kıyafeti bile daha güzeldi....

<$BlogCommen9:45 ÖÖlogCommen  Anonymous Adsız

<$BlogCommenkıyafet kötü..cok konuşuyor boş konuşuyor...kendini ağırdan satıyor ve insanların sinirine dokunuyor.bu kdr fazla yorum belki bundan geliyor.ayrıca parçası cok araklama , evet ben ingilizceyi perfect biliyorum havaları...u re not the number one ahaha...ayrıca kazananı tebrik etmeyi de bilmiyor ona buna çoluk çocuk diyor.bence eline bir mendil verip geldiği yere sepetlemeli onu

<$BlogCommen9:48 ÖÖlogCommen  <$BlogItemCrYorum Gönder

nd #comments --> v>